21.06.2017

start


Zdjęcia nie odzwierciedlają słonecznej pogody, która panuje za oknem. Jestem zła, ponieważ nie mogę jej wykorzystać. Tak samo jak nie jestem w stanie korzystać z tegorocznych wakacji. Spowodowane jest to kontuzją z listopada zeszłego roku. Dopiero siódmego czerwca miałam przeprowadzany zabieg rekonstrukcji więzadeł. Z tego powodu muszę poruszać się w gipsie i o kulach do połowy sierpnia. Głównie dlatego zdjęcia, które widzicie od pewnego czasu są po prostu robione dużo wcześniej.
Cały ten okres ograniczał mnie. Mam wrażenie, że dopiero dzięki temu zdarzeniu doceniałam zwykłe czynności i wyjazdy. Doceniłam to ile szczęścia dają mi zwykłe treningi, zajęcia wychowania fizycznego oraz różne podróże.
Dlatego chciałam przekazać Wam, że warto spędzać każdy czas (a szczególnie wakacje) aktywnie. Tak aby czuć, że wykorzystujecie je w stu procentach. Pomaga w tym m.in. rozwój pasji, nauka nowych umiejętności oraz podróże. Uważam, że warto zaplanować nadchodzące wolne tak, aby wspominać je do końca życia.

shirt - zaful
belt - gammis
jeans - pull&bear

70 komentarzy:

  1. Jejku współczuję, ja też miałam mieć zabieg na kolana, ale chyba odpuściłam :/
    Zdjęcia prześliczne! ♥
    Trzymaj się ciepło!
    Obserwuję od dawna!
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję tego kolana:( mam nadzieję, że jakimś sposobem uda Ci się ściągnąć ten gips wcześniej :)
    Mimo iż zdjęcia nie pokazują tego pięknego słoneczka, które w ostatnim czasie nam dopisuje, to są świetne! ♥
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję, wracaj do zdrowia kochana!
    Zdjęcia i tak cudowne!
    Pięknie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam, miłego wieczoru :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Sliczna koszula, przepięknie wyglądasz.
    Te oczy na kołnierzyku dodają uroku.
    Współczuję :(
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna koszula! Bardzo mi się podoba:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny klimat zdjęć, inspirujesz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co czujesz, bo też chodziłam o kulach i musiałam zrezygnować z biegania, tańca, czasem nawet chodzenia. Teraz rehabilituję się, tzn. ćwiczę, żeby pozwalać sobie na czynności będące jakimś ciężarem dla kolana ( hipermobilność rzepki)
    Trzymaj się! Przynajmniej wrócisz już do szkoły po wszystkim :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuje :( życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) szybkiego powrotu do zdrowia kochana :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym aktywnie wykorzystać wakacje, ale nigdy nie wiadomo jak to się skończy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. :O Kochana, łączę się w bólu ♥ choć nie miałam rekonstrukcji to kilka lat temu dostałam gips akurat na ciepłe miesiące. Zdecydowanie to duże ograniczenie, jednak postaraj się tym nie martwić ♥♥♥ Wiem, że przez to nie będą to wakacje marzeń, jednak wciąż możesz coś ciekawego porobić - w domu czy przed nim ♥!
    zdjęcia świetne, zawsze będę zachwycać się Twoimi okularami ♥ linki poklikane!
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję mam nadzieję że szybko wrócisz do zdrowia :) niestety doceniamy wszystko po fakcie. Jednak nie ma takich ograniczeń, którym byśmy nie sprostali. Trzeba mieć tylko otwartą głowę i optymistyczne spojrzenie na świat :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju bardzo ci współczuję. Ale dasz jakoś radę! Oczywiście życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Piękna stylizacja :) Ładna koszula :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybkiego powrotu do zdrowia! Piękna koszula :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post Kochana <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, ale jestes biedna! Współczuje :/ Ślicznie wyszłaś ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wracaj do zdrowia czym prędzej!
    ja nie wiem jakbym wytrzymała bez wszelkiego typu aktywności fizycznej :( masaaaakra

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Ja zawsze staram się wykorzystywać każdą chwilę w pełni :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna koszula! :*
    Życzę powrotu do zdrowia, obserwuje kochana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the blue striped shirt. Great way to style it.
    I just followed your lovely blog (#276). Please follow back and let's stay in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojeju biedactwo :(! Życzę powrotu do zdrowia i świetna stylizacja


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super koszula i super outfit :) udanych wakacji!
    zapraszam do mnie:
    http://dominikamarciniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracaj do zdrowia, jeszcze będziesz mogła nacieszyć się tymi (nie)
    słonecznymi wakacjami! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Rok temu co prawda w kwietniu także nie mogłam cieszyć się pogodą, myślałam, że zwariuję. Cudne zdjęcia!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wracaj do pełni sił :) Z gipsem też można robić dużo ciekawych rzeczy i spojrzeć na świat z nieco innej perspektywy :D
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wracaj do zdrowia :) Super zdjęcia :)
    http://mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że pomimo kontuzji będziesz dobrze wykorzystywała wolne chwile :) Chciałabym zobaczyć taką sesję w gipsie :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna koszula!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia i tak są śliczne, bardzo podoba mi się Twoja koszula!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jejciu, masz bardzo ładniutki blog, taki estetyczny i minimalistyczny!
    https://trynabepositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Współczuję i życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! Cudowne zdjęcia ;)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Duuużo zdrowia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę znam Twój ból, rok temu skręciłam sobie kostkę kilka dni przed rozpoczęciem wakacji i przez następny miesiąc nawet nie mogłam wychodzić z domu, ponieważ poruszanie się o kulach i jeszcze niewygodny gips tak mnie męczył, że cała wyprawa nie miała sensu. Ale w tym roku bardzo dużo się ruszam, z resztą o tym możesz poczytać u mnie ;) Życzę dużo zdrowia, ciekawych rzeczy do roboty i, przede wszystkiem, dobrego humoru!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Już od dłuższego czasu mam ochotę na tą koszule jednak nie umiem się do niej przekonać. Choć muszę przyznać,że w Twojej stylizacji bardzo ładnie się prezentuje: ) Dziękuję za odwiedziny u mnie :) podoba mi się Twój blog, więc zostawiam obderwacje i serdecznie zapraszam do siebie :) pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Wierze ze taka kontuzja nie pospuje ci wakacji i będziesz mogłą i tak udownie je spędzić! piekna stylizacja i zdjęcia :*
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz, świetna stylizacja. ;)

    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Współczuje kontuzji... Życzę powrotu do zdrowia :)
    Ładna stylizacja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Współczuje takiej operacji :) Mój chłopak miał zerwane więzadła i coś tam jeszcze (gapa nie pamietam, ale coś z łękotką) i strasznie przezywał to po operacji, strasznie znosił ból. Mam nadzieje, że Ty takiego nie miałaś :)

    cudna koszula! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę dużo zdrówka :) Zdjęcia bardzo ładne. Podoba mi się ta koszula :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju Kochana trzymaj się! Życzę dużo zdrówka i mimo wszystko udanych, świetnych wakacji. Mam nadzieję, że spędzisz je dobrze i zrobisz coś, na co pozwala Ci twój stan zdrowia. Zdjęcia są świetne!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, trzymaj się kochana! <3
    Piękne zdjęcia!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszula mega mi się podoba:)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia <3

    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdjęcia są super, świetna jest ta koszula! Współczuję kontuzji, życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zycze szybkiego powrotu do zdrowia+ w 100% się zgadzam, ze wolne trzeba zaplanowac i wykorzystac najlepiej jak tylko sie da,, by pozniej nie zalowac nie wykorzystanych okazji


    nowy post
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Faktycznie dopiero w ciężkich sytuacjach zauważamy, że wcześniej nie docenialiśmy tego, co mamy :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. obys szybciutko wrocila do zdrowia, zgadzam sie z postem, sliczna koszula! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety wiem, jak to jest spędzić wakacje z gipsem, współczuję Ci. A co do stylizacji - piękna!

    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna koszula!
    Przepięknie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam ciepło!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  53. Szybkiego powrotu do pełni sił kochana ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładne zdjęcia. Współczuje ;( Trzymaj się kochana <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  55. Dasz radę kochana!


    http://natex-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. o jejku, wracaj szybko do zdrowia ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku... współczucia :( Życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia, abyś mogła się jeszcze choć trochę w pełni nacieszyć tymi wakacjami!
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  58. Widocznie musiało się tak stać, właśnie po to, żebyś doceniła niektóre rzeczy.. też to przeszłam;)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny outfit! Mój styl:)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  60. To musiała być poważna kontuzja. To prawda, skoro mamy wakacje powinniśmy je wykorzystać najlepiej jak potrafimy. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Cute outfit! The top is a little cute, I would get one!

    OdpowiedzUsuń
  62. Pięknie wyglądasz! Świetna koszula :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. też uważam,że wakacje i wolny czas powinno się spędzać aktywni,więć popieram jak najbardziej!+jesteś bardzo ładna <3
    Ciekawy blog,obserwuję i zapraszam do mnie,dopiero zaczynam Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. ze wolne trzeba zaplanowac i wykorzystac najlepiej jak tylko sie

    OdpowiedzUsuń
  65. Głowa do góry!
    Jeśli nie te, to następne!
    Trzymam kciuki żeby wszystko było w porządku i szybciutko zdjęli ci gips hahah
    Trzymaj się<33

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie te wakacje, to następne*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥