5/12/2017

test chińskich paletek


Chińskie paletki otrzymałam jako dodatki do zamówienia na stronach z ubraniami. Testowałam je przez długi okres. Dzisiaj chcę się podzielić jego wynikami z Wami. Palety te były bardzo tanie, więc nie spodziewałam się po nich świetnej pigmentacji oraz konsystencji. Kiedy je wszystkie odpakowałam byłam zadowolona z kolorów cieni. Miałam nadzieję, że będą one wyglądać podobnie na oku.
foculare - gammis
Wszystkie trzy paletki zawierają cienie perłowe, błyszczące oraz matowe. Zauważyłam duża różnicę w jakości tych dwóch rodzajów cieni. Maty mają zdecydowanie gorszą pigmentację. Skutkuje to tym, że jasne odcienie są praktycznie niewidoczne na powiece, a w dodatku strasznie się osypują. Produkty błyszczące mają zdecydowanie lepszy pigment. Praktycznie się nie osypują. Niestety większość odcieni jest mało intensywna, przez co często wyglądają szarawo.
paleta - sammydress
Kolejną paletą, która do mnie przyszła, jest podróba Huda Beauty. Odcienie, które znajdują się w oryginalnej palecie różnią się od tych powyżej. Odwzorowanie kolorów nie jest idealne. Cienie mają odrobinę lepszą pigmentacje niż Foculare. Również mniej się osypują. Nie pracuje się nimi najgorzej. Jedną z ich zalet jest łatwość blendowania. 
Uważam, że paletki te jak na chińskie, tanie produkty nie są najgorsze. Zawsze można ich na szybko użyć. Na powiece wyglądają raz lepiej raz gorzej. Zdarzyło mi się, że utrzymały mi się cały dzień, ale również potrafiły znikać po dwóch godzinach.Mieliście kiedyś paletkę z Chin? Skusilibyście się na taką?

30 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze takiej paletki, ale bardzo fajnie wygląda na powiece :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż, ja się nie maluję, bardziej wolę stosować zasadę ,,No-makeUp'' ale lubię pooglądać różne kosmetyki.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam i chyba nie będę używała, skoro potrafi zejść nawet po 2h. Jeżeli miałaby jakieś ważne wyjście a one zniknęłyby po chwile makijaż nie byłby już tak efektowny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzebuję takich paletek ale skoro cienie schodzą po 2 godzinach to na pewno nie kupowałabym tych palet.
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem bardzo wymagająca w stosunku do kosmetyków też uważam jak ty że zawsze do czegoś się przydadzą fajne są takie wpisy benajmnie dla mnie bo zawsze czegoś się dowiem ;)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście kolory wyglądają fajnie.
    Wypróbowałabym tą paletę.
    Niektóre cienie z tych lepszych marek spisują się u mnie słabo, więc czemu by nie to.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny blog!!!! 💋
    http://cluudy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie zamawiałam palet z stronek chińskich :/
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem że nawet ciekawe paletki :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne nudziaki! Zawsze można rozrobić je z wazeliną i używać jako pomadki :)
    Julia Brzezińska

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądzę, ze każdy woli coś innego. Jedni chcą dobrej jakosci i pigmentacji, a in i wiele kolorow, mniejsza cenę :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne zdjęcia!! :)

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jedną chińską paletkę i u mnie sprawdza się rewelka ;)
    Ta paleta podróbka Huda Beauty też ma całkiem fajne kolorki, chociaż trochę różną się od oryginału ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  14. Ja praktycznie nie używam cieni, więc na te chińskie tym bardziej bym się nie skusiła. Kolory wyglądają ładnie, szkoda, że ich jakość jest tak różna, ale dobrze, że mają choć parę plusów :)
    malinowynotes-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jednak nie zdecydowałabym się na taką paletę. Nie chodzi nawet o jakość, ale też o to z jakiej jakości produktów została wykonana i pewnie jako alergiczka miałabym niezłe "przygody" podczas jej używania :) Pozdrawiam, darinkr blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie wole odłozyć trochę i rzeczywiście zdecydować się na coś lepszego. Jednak na pewno testowanie czegos takiego było całkiem fajne ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chyba wolę kupić coś lepszego, ale takie testowanie nowych rzeczy też jest fajne ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama mam jedną chińską paletkę i sprawdza mi się całkiem całkiem jak za cenę, jaką mnie kosztowała!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie zamawiałam bo oprócz tego, że nigdy nie znalazłam nic ciekawego to też trochę się boję bo nie wiem co siedzi w ich składzie

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja raczej kupiłabym coś bardziej zaufanego ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie to wygląda. No a jednak, paletki chińskie nie takie złe ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nie skusiłabym się na chińskie paletki, boję się użyć czegoś takiego :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem za używaniem chińskich kosmetyków, ponieważ nie znamy ich składu i nie wiemy co mogą zrobić z naszą cerą.


    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie próbowałam chińskich podróbek ale słyszałam że można trafić na całkiem niezłej jakości


    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście boję się używać produktów typowo z chin ale to nie wygląda najgorzej :)

    Zachęcam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    Pozdrawiam!
    ZAPRASZAM - KLIK ♥
    Wpadnij :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Raczej boję się używać takich typowo chińskich kosmetyków :/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja raczej nie jestem fanką takich paletek..mam bardzo wrażliwe oczy i myślę że mogłoby się to źle zakończyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie zamawiam kosmetyków z chińskich stronek. fajne kolorki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥