5/31/2017

prom trends | formaldressaustralia







post sponsorowany/sponsored post
Long Formal Dresses
Last Friday I took a part in prom. I have got a chance to admire my friend’s dresses. So, I would like to present you prom trends. Today I want to show you professional internet shop with cheap formal dresses – FormalDressAustralia. That website helps me looking for inspirations. I can investigate a lot of trends. In my opinion leitmotif color was baby pink, red and blue. I like these colors. Length of fabric was various. Part of dresses was short. Another part was long. Dresses had a lot of ornaments. I totally love frills and lace. Majority of them have got something shiny. That decorations provide outstanding impression. I like modest dresses. Sometimes I fell wrong in very decorated dress. FormalDressAutralia provides us every kind of dresses. If you like dresses with more ornaments, you will find your perfect dress on that site.

W zeszły piątek miałam okazję uczestniczyć w balu z okazji zakończenia szkoły. Dzięki temu wydarzeniu miałam okazję zobaczyć jakie sukienki ubrały moje koleżanki. Z tego powodu chciałabym zaprezentować Wam trendy, które górują na różnych imprezach. Z pomocą przyszła mi strona z sukienkami w przystępnych cenach - FormalDressAustralia. Podczas imprezy mogłam zaobserwować wiele trendów. Moim zdaniem większość kreacji była w kolorze pudrowego różu, czerwieni oraz błękitu.  Długość materiału była różna. Część sukienek była krótka, a część długa. Ubrania miały wiele zdobień. Bardzo podobały mi się falbanki oraz koronki. Zdobienia te sprawiały zdumiewające wrażenie. Zdarza mi się, że źle czuję się w sukienkach z wieloma dekoracjami. Dlatego zazwyczaj wybieram skromne kreacje. FormalDressAustralia zapewni każdej z nas duży wybór sukienek. Wszystkie z nas znajdą tam coś dla siebie.

17 komentarzy:

  1. Śliczne są te sukienki!
    Rzeczywiście wlaśnie te teraz górują :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejkuu ostatnia sukienka prześliczna
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd pamiętam darzę dużą sympatią koronki. Sukienki, które przedstawiłaś szybko zwracają na siebie uwagę. Chyba najbardziej podoba mi się ta różowa z falbanami. Jest dosyć prosta i to mi się w niej podoba.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne sukienki jejku aż chciało by iść na bal
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kreacje!!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje serce ostatnio podbił kolor szaro-błękitny c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w ostatniej sukience! Jest prześliczna :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie sukienki są prześliczne! Ja miałam ostatnio problem z wyborem i kupnem na komers ale w końcu znalazłam taką jaką mi się podoba i jest trochę podobna do tych co tu dałaś na zdjęciach :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne sukienki :D
    Ta pierwsza bardzo mi sie podoba :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne sukienki wszystkie przypadły mi do gustu ^^
    Poklikane :*


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne sukienki, zwłaszcza te czwarte od góry!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudrowy roż teraz kroluje :)
    Mega spodobala mi sie ta dluga wlasnie w tym kolorze *.*

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥