03.05.2017

may


Pogoda za oknem nie wskazuje na to, że wiosna nadchodzi. Mam nadzieję, że już niedługo deszcz i wiatr zamienią się na słońce. Myślę, że maj to odpowiedni miesiąc na nadejście słonecznych, ciepłych dni. Miesiąc ten będzie dla mnie jednym z ciekawszych, ponieważ mam zaplanowane podczas niego kilka wyjazdów oraz imprez. Między innymi wyjadę pierwszy raz za granicę. Będzie to wycieczka do Berlina, Kopenhagi i Lubeki. Myślę, że wyjazd ten będzie naprawdę udany. Jadę tam z większością mojej klasy. Będzie to moja ostatnia wycieczka z taką zgraną grupą ludzi w gimnazjum. Kolejnym wydarzeniem będzie bal na zakończenie szkoły. Jest z nim kilka komplikacji, ale mam nadzieję, że wyjdzie dobrze.
jacket - rosegal
t-shirt - sammydress
jeans - pull&bear
shoes - renee
fot. olvxm

42 komentarze:

  1. Jejuś ta koszulka świetna jak cała stylizacja -piękne wiosenne zdjęcia


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Bluzeczka bardzo mi się podoba! :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  3. Jjeku śliczna ta koszulka z lamą, cudowna stylizacja.
    Sesja super :), ja jakoś nie umiem się przemóc na taką sesje, a bardzo mi się takie podobają.
    Pozdrawiam

    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/04/testuje-rozne-lifehacki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia. Udanego balu na zakończenie szkoły życzę i udanych wyjazdów ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja :) Zazdroszczę wycieczki! Ja również w tym roku mam bal gimnazjalny. Trzymam kciuki, żeby mimo komplikacji wszystko się udało :3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę sie doczekać tego słońca i upałów. Zimna już Zdecydowanie starczy każdemu.. Berlin też chciałabym w przyszłości odwiedzić.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby pogoda faktycznie Ci dopisała na wyjeździe z klasą :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda nie rozpieszcza, ale mimo wszystko życzę udanego wyjazdu
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że pogoda się poprawi. Śliczne zdjęcia, fajny T-shirt z lamą! Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze buciki♥ Ja również mam nadzieje, że deszcz zamieni się w słońce. Nie można wytrzymać z taką pogodą!:(

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak byłam w gimnazjum to bardzo chciałam mieć taki bal,
    niestety u nas w szkole nie było czegoś takiego

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super kurtka i buty!
    W sumie nie przeszkadza mi że taka brzydka pogoda ale to dlatego,że leżę chora w łóżku :(
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka wygrywa wszystko, bardzo podoba mi się nadruk! :D Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że ten maj zaskoczy większością ciepłych dni i będzie czuć już powoli lato.
    Super zdjęcia :)
    Miłego wyjazdu!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty ☺
    Zapraszam: https://oczamimalilaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute outfit! Nice t-shirt. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołej majówki, miło spędzonego czasu Kochana!


    Obserwuję i liczę na to samo :*

    Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny look! Extra spodnie <3
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodnie są genialne! Udanej wycieczki i miłego balu :)
    Aleksandra (SETNY-menty)

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanej wycieczki! Ja uwielbiam wyjazdy zagraniczne :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie mogę doczekać się ciepłych dni. Udanej wycieczki i balu gimnazjalnego! Świetne buty :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie podobają mi się Twoje buty!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/in-winter-i-plot-and-plan-in-spring-i.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku ale cudowne tło wybrałaś ♥ Stylizacja również niczego sobie. Zaobserwowałam ♥ ♥

    Lat Dream By me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  25. Aktywnie się u Ciebie zapowiada :) super koszulka :)

    dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej :)
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zestawienie. ;) Ja też w tym miesiącu mam bal gimnazjalny. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. MASZ NIESAMOWITE STYLIZACJE. JEŚLI CHCESZ SIĘ ZAINSPIROWAĆ ODWIEDŹ MOJEGO BLOGA! ;) LINK: NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz prześlicznie! U mnie też pogoda nie dopisuje, tak bardzo chciałabym aby w końcu słońce nieco bardziej przygrzało. Zazdroszczę wyjazdu do Kopenhagi, ponieważ nigdy nie miałam okazji, aby tam polecieć.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie aktualnie pada śnieg... W maju.
    Świetnie wyglądasz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. mam nadzieję, że pogoda się w końcu poprawi ! Śliczne zdjęcia i ładnie wyglądasz ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja :) Dla mnie również maj jest jednym z ważniejszych miesięcy w tym roku.
    Obserwuję i liczę na rewanż,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. T-shirt jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥