11.03.2017

spring inspirations

jumpsuit - stylewe

Spring is coming. So, I have prepared inpirations with STYLEWE. This firm provides you beautiful clothes, which you can buy online. Additionally ensure very interesting blog entries, for example: How to Grow Eyebrows Fast Naturally?
I like red jumpsuits, because they are very useful and comfortable. Off schoulder tops are very to wear in warmer days of spring. I like dresses too. This is must-have!


Nadchodząca wiosna sprawiła, że przygotowałam dla Was post z inspiracjami. Pomogła mi w tym firma STYLEWE, która zapewnia wysokiej jakości ubrania oraz interesujące wpisy na ich blogu.
Na stronie spodobały mi się bardzo czerwone, bordowe kostiumy. Na cieplejsze dni wiosny będą bardzo dobrym i praktycznym rozwiązaniem. Myślę, że nadchodząca pora roku będzie wystarczająco ciepła na bluzki z odkrytymi ramionami. Standardowo wiosna kojarzy mi się z sukienkami. Każda z nas ma w szafie wiosenną sukienkę. 
 jumpsuit - stylewe
 top - stylewe
 top - stylewe
dress - stylewe
post sponsorowany

17 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, za niedługo co raz cieplej.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam aż wiosna bedzie w pełni :D
    bardzo fajne stylizacje

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się już doczekać wiosny, śliczne stylizacje :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienia. W wiosnę również stawiam na sukienki :)

    chrominskawiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się pomysł na połączenie mody z sztuką
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfity!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje :*
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że wiosna się zbliża :) Ciekawe inspiracje.


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. te kolory jak najbardziej wiosenne, stronka ma cudowny asortyment

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy pomogłam, ale poklikałam w linki :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba wiosenne stylizacje wyglądają najlepiej :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne inspiracje!

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudoooo :)

    http://aramowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥