11/07/2016

inspirations | STYLEWE

Dzisiaj chcę przedstawić Wam inspiracje na jesień oraz zimę ze strony STYLEWE.COM. Sklep ten zawiera ubrania dla wszystkich. Asortyment jest bardzo szeroki. Znajdziemy tam ubrania na każdą porę roku. W dzisiejszym poście chciałam skupić się na rzeczach na jesień/zimę 2016. Jeżeli nie możesz znaleźć urania na ten sezon, to poszukaj czegoś na tej stronie!


Today I want to introduce the internet shop - STYLEWE.COM. This store is selling individual designers' clothes. Thanks to this site I prepared inspirations for autumn and winter 2016. Assortment is very  wide. Everybody will find something for himself.  If you can't find nothing to wear, check STYLEWE.
STYLEWE has got clothes only for women. But every women finds something interesting! You can scroll a lot of dresses, skirts, blouses and more! 
 I love this page! Clothes are fantastic! I encourage you to visit this page:)




post sponsorowany


56 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, przejrzałam tę stronkę, i naprawdę mają tam bogaty asortyment :) W dodatku bardzo ładne są te ciuchy :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, ostatnio widziałam tego typu posty na kilku blogach... chyba sama muszę zebrać się do napisania podobnego posta. Uwielbiam je przeglądać u innych. ;) Mega podoba mi się ta czerwona koszula - totalnie mój styl. Zielony płaszczyk też niczego sobie! :)

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę coś zamówić z tego sklepu :DD
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania mają , choć jeszcze nic nie kupiłam w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam przeglądać stylowe <3 Jednak ubrania wole przymierzyć przed zakupem ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje , ubrania mają świetne . Bardzo lubię przeglądać ich stronę.
    Ubrań to jeszcze od nich nie zamawiałam :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje, kocham je oglądać! Te ubrania są naprawdę fajne, jednak boje się kupować przez internet, bo różnie to u mnie z rozmiarami wychodzi ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspiracje, uwielbiam takie posty, tak samo jak ktoś ma takiego instagrama, po prostu jestem w niebie oglądając.

    Mogę prosić o poklikanie?

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Już słyszałam o tej stronie gdzieś, ale muszę się z nią lepiej zapoznać :) cudowne inspiracje, naprawdę bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest pierwszy post, po którym sama z własnej woli kliknęłam w kilka linków. Naprawdę, jeszcze nie widziała, żeby ktoś robił takie kolaże i powstrzymywał się od próśb o linki :) Congratki, congratki

    Może wpadniesz na chwilkę zobaczyć jeszcze raz lato? :) Turcja2016: biel, figi i koleżanka

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  12. Stronka naprawdę ma fajny asortyment. Druga sukienka wygląda świetnie! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow cudowny asortyment! :) Nie słyszałam o tej stronie.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Ciekawe rzeczy są w tym sklepie :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Przeglądałam, ciekawy sklep :D
    Pozdrawiam <3!
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś świetne płaszcze :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz wchodzę na tą stronę i mówię wow. Podoba mi się ten blog, więc zaobserwuje ;)
    Jesień dla mnie jest ponura, ale my kobiety umiemy znaleźć w tym, coś pozytywnego za pomocą ciuchów. Bardzo podoba mi się płaszcz :)
    Pozdrawiam kochana :*
    Zapraszam do mojego świata, jeśli ci się spodoba, to zaobserwuj :) -->Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieziemska ta czerwona koszula.
    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne inspiracje :)
    Nie słyszałam wiele o tym sklepie, a ma ciekawy asortyment :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe rzeczy są w tym sklepie :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre z pokazanych przez Ciebie rzeczy są tak cudowne, że chętnie przygarnęłabym je do swojej szafy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wykonany post :D miło się przegląda

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne inspiracje, takie w moim stylu. Nie ma tu rzeczy, która by nie przypadła mi do gustu!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne mają rzeczy, nie wiem czy pomogłam ale poklikałam w linki :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome inspirations *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne inspiracje !!! :)

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bordowe sukienki są przepiękne ♥

    XOXO
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥