11/26/2016

chlebek bananowy

Uwielbiam banany. Mogłabym jeść je codziennie w nieskończonych ilościach. Właśnie to było pretekstem do poszukania w internecie przepisu, którego głównymi składnikami są te owoce. Recepta, którą znalazłam jest prosta. Każdy z nas sobie z nią poradzi. Wystarczy chwila wolnego czasu.
Składniki:
- 3 dojrzałe banany,
- 2 jajka,
- 3 łyżki rozpuszczonego oleju kokosowego,
- garść pokrojonych bakalii,
- 2 łyżeczki sody,
- 1 łyżeczka cynamonu,
- 1 szklanka mleka roślinnego lub krowiego,
- 3/4 szklanki posiekanych orzechów włoskich lub migdałów,
- 1,5 szklanki mąki pełnoziarnistej,
- 1,5 szklanki płatków owsianych,
- 2 szczypty soli.
Przygotowanie: 
Nastawiamy piekarnik na 180 stopni oraz na termoobieg. Następnie do miski wkładamy banany, blendujemy je. Dodajemy sodę, sól, jajka, roztopiony tłuszcz, cynamon i mleko. Całość ponownie mieszamy blenderem. Później wsypujemy mąkę oraz płatki owsiane. Łączymy składniki ze sobą za pomocą blendera. Na sam koniec dodajemy orzechy lub migdały oraz bakalie. Mieszamy całość łyżką. Jeżeli chcesz aby chlebek miał słodki smak dodaj kilka łyżek miodu.
Przelej ciasto do wyścielonej papierem formy. Całość wstaw na około godzinę do pieca.
Wypiek bardzo dobrze smakuje z powidłami, dżemami, kremem czekoladowym oraz masłem orzechowym. Smacznego!
Oryginalny przepis znajdziecie tutaj. Przepis, który znajduje się powyżej jest lekko zmodyfikowany :)

37 komentarzy:

  1. Pyszności, aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią upiekłabym taki chlebek :) , pysznie wygląda
    Pozdrawiam
    Buziaczki
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo smacznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mm ciekawy przepis
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym spróbowała takiego chlebka :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. stumbled on your blog :) would you like to follow each other? let me know!

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. O mniaaaam! ♡
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super to wygląda. Nigdy nie jadłam takiego chleba.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszny jest ten chlebek ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Chlebek wygląda super, kuszące żeby go zrobić! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli nie jestem jedyną osobą, która może jeść banana cały czas. Z chęcią wypróbuję przepis.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wygląda! Muszę spróbować przepisu :)

    A u nas na blogu konkurs! Do wygrania bon o wartości $100 na zakupy! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak się właśnie złożyło, że wszystkie skłaniki mam w domu :) chyba jutro na śniadanie będziemy jedli te pyszności :)

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama mi narobiłaś. Uwielbiam taki chlebek
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. banany to moje ulubione owoce i doskonale znam ten przepis. Jak mam czas to wypiekam ten chlebek, żeby mieć co przekąsić do popołudniowej kawy...
    Pozdrawiam! alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszności! Uwielbiam banany więc chętnie wypróbuję.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy oprócz bananów, może być chlebek z czymś innym?
    Zapraszam: TAJEMNICZE DRZWI ¦

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo smacznie ! Chyba kiedys jadłam cos podobnego :D
    Zapraszam -> http://katrislook.blogspot.com/?zx=1eb1c7717febb07

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda smakowicie! Ja od dłuższego czasu piekę sobie sama chleby, jednak musze je robić bez mąki pszennej, tylko z bezglutenową, niestety przez nietolerancję. Choć na taki bananowy bardzo miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda rewelacyjnie :) nie wpadłabym na pomysł zrobienia chleba z bananów! super pomysł bo ja uwielbiam banany, wszystko co bananowe i bananowy smak ^^ w wolnej chwili myślę, że zrobię ten przepis :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. skin need to be a part of your toiletries package. For people with oily pores and skin, a water-based totally cleaner is the suitable http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę go wypróbować!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno jest pyszny;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałama nigdy o takim chlebie. Chętnie go spróbuję :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda przepysznie, chętnie bym skosztowała takiego chlebka :D Szkoda tylko, że kompletnie nie potrafię gotować ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo pysznie wygląda gdyby nie fakt że w tym chlebku są banany chętnie bym go spróbowała ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog *.*

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej <3

    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Oo, takiego przepisu jeszcze nie znałem :D Muszę wypróbować!
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie spróbuje Twojego przepisu! Wygląda pysznie a banany uwielbiam więc czemu by nie spróbować :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja jestem takim dziwakiem, który nie lubi samych bananów, ale za to uwielbia wszystko, co bananowe. Polecam wypróbować przepis na placuszki bananowe, są cudowne.

    Pozdrowionka!
    blackeley.blogspot.com/
    GWIAZDKOWY WYWIAD Z BLOGERKAMI ♥ BLACKELEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniaam muszę spróbować :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Musze tego sprobowac bo wygląda super!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. wygląda przepysznieeeeee <3 a próbowałaś ciasto bananowe? :> robi się mega łatwo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥