10/31/2016

zaful & sammydress | autumn haul


Dawno nie zamieszczałam tu żadnej treści. Spowodowane było to, dobrze każdemu znanym, brakiem czasu. Ograniczałam się do samych zdjęć. Dzisiaj sytuacja lekko odwrotna. Mianowicie jest tekst, le nie ma świetnych zdjęć. Niestety nie dałam rady wybrać się na sesje z powodu choroby.
Kończąc moje narzekanie chcę przejść do moich ostatnich zamówień z firmy ZAFUL oraz SAMMYDRESS. Zamówienia doszły do mnie po około 14 dniach, bez żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolona z ubrań. Są staranne wykończone, nadruki są bardzo dobrej jakości, a materiał jest świetny. 
Powyższe akcesoria do makijażu zostawiłam na sam koniec specjalnie. Chcę trochę się na nich skupić. Testowałam je przez tydzień, a na sam koniec testów umyłam. Włosie w pędzlach jest miękkie, nie wypada. Wykonania również jest bardzo dobre. Obie gąbeczki są bardzo miękkie. Różowa zdecydowanie rośnie kiedy jest wilgotna!
Jeżeli ktoś z Was zastanawiał się nad kupnem pędzli z chińskiej strony, to jak najbardziej polecam!

PROSZĘ O KLIKANIE W LINKI! 

76 komentarzy:

  1. Bardzo ładny szalik!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam kupic sobie te pędzle! Świetny haul i oczywiście pokilkane. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto :) Dziękuję! <3

      Usuń
  3. Widziałam kilka ładnych rzeczy na stronie Zaful, może kiedyś zdecyduję się tam coś zamówić. Z Twojego zamówienia najbardziej podoba mi się szara bluza, kliknęłam w linki:)

    Zapraszam: KLIK<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne rzeczy, meeega <3 !

    / Zapraszam na mój blog / - odwiedzam każde blogi w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega bluza
    po klikane
    21.95
    21,99
    10.49
    19.92
    7.30
    7.54
    5.84
    3.43
    7.00
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie przymierzam się do podjęcia współpracy z Zaful - bardzo fajne rzeczy tam mają. ;) Przydałoby się kilka ciuszków na zimę...

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, wybrałaś naprawdę ciekawe rzeczy, mi najbardziej podobają się dwa T-shirty ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś bardzo ciekawe rzeczy, kurteczka jak najbardziej w moim stylu:) Nigdy nie zamawiałam z tej strony być może się na coś skuszę;)
    W wolnej chwili zapraszam: http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to jak zawsze zachwycam się szalikiem, chyba ta jesień tak na mnie działa :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaliki podczas jesieni są moją ukochaną częścią garderoby! Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Ja obecnie czekam na moje jesienne zamówienie z tych dwóch sklepów, już się nie mogę doczekać! Oczywiście poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam :*
    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza bluza jest super! :) Fajne rzeczy. Poklikałam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarna koszulka najlepsza <3

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam kupić taki szalik, ale zauważyłam, że bardzo dużo osób ma właśnie takie 'kraciaste' i postawiłam w tym roku na paski ;)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno jest cudowny! Pozdrawiam!

      Usuń
  14. świetne rzeczy, kliknięte, obserwuję i zapraszam:)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super ubrania!Zakochałam się w tych dwóch bluzach aaa piękne
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ubrania, mi najbardziej spodobały się dwie bluzy!
    Masz świetny wygląd bloga.
    obserwuję
    Pozdrawiam
    Millie Matyska (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również obserwuję :)

      Usuń
  17. Genialne rzeczy!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zamówienie :) Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego typu szale! Normalnie zakochałam się w nich na tą jesień :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szalik jest naprawdę świetny! Chyba też sprawię sobie coś podobnego ;) Uczciwie poklikałam, ale myślę, że wypisywanie cen to strata czasu, więc chyba musisz mi uwierzyć na słowo ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te cieplutkie szaliczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, też doskwiera mi brak czasu :c
    Co do zamówienia, najbardziej zainteresowały mnie pędzeli, wydają się świetne!

    💦 YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zamówienie! pozazdrościć naprawdę świetny gust :) ja też współpracowałam z tymi firmami, pokochałam zaful :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne, a szalik uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne rzeczy masz w tym poscie :) bardzo mnie nimi zaciekawiłaś
    pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie najbardziej do gustu przypadł mi ten szalik, ale bluzeczki są również świetne.

    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy, ale najbardziej do gustu przypadła mi bluza :). Pozdrawiam ! /~Claydi
    Nasz blog - Zapraszam :) http://unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. szalik przepiękny
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam i liczę na motywację
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. meeeega zamówienie :D świetny szalik

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szalik oraz pierwsza bluza skradły moje serce haha Świetne zamówienie! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy! Bardzo podoba mi się szalik :)
    poklikane!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. rzeczy genialne ;3 masz swietny gust kochana!

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy :) poklikane
    Zapraszam do mnie i prosze o poklikanie w linki :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rzeczy wybrałaś. Ta szara bluzka jest świetna :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oo świetne rzeczy, wszystkie mi się podobają. Ja zaraz lece wybierać ciuszki na Zaful. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta bluzka z sarkazmem jest świetna, serio. :D Idealna dla mnie, haha.
    http://pallaisse.blogspot.com/2016/11/zycie-to-nie-bajka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥