9/10/2016

collaboration with Zaful

Pewnego dnia otwierając skrzynkę pocztową ujrzałam propozycję współpracy z firmą ZAFUL. Kiedy weszłam na stronę po raz pierwszy firma zrobiła na mnie bardzo duże, dobre wrażenie. Strona była przejrzysta, przyjemnie oglądało mi się ubrania, łatwo znalazłam przewodnik po rozmiarach. Złożenie zamówienia było bardzo przyjemne i łatwe.

Sklep internetowy ZAFUL rozbił moje zamówienie na dwie paczki w celu oclenia paczki. Uważam, że to duży plus, ponieważ nikt z nas nie chciałby załatwiać spraw z urzędem celnym.
Na obie paczki czekałam około dwa tygodnie. Myślę, że to bardzo krótki czas przesyłki pocztą. Każda z paczek była starannie zapakowana, każdy przedmiot znajdował się w osobnej folii, a okulary i zegarek były chronione przez folię bąbelkową.
Bluzka nie prześwituje, jest z dobrego materiału, z którym możemy spotkać się w zwykłych sklepach. Wykończenie jest bardzo dobre. Torebka jest zrobiona wytrzymale, nie śmierdzi tzw. "chińszczyzną". Okulary przeciwsłoneczne są wykonane z mocnego materiału. Zegarek bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ jest solidnie zrobiony i prezentuje się bardzo ładnie.
Całe zamówienie oraz kontakt ze sklepem oceniam na ogromny plus! Każdemu polecam ZAFUL.


Na koniec proszę o klikanie w linki!

59 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy. Najbardziej podoba mi się ta koszulka.
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne rzeczy. Ciekawie wygląda ten zegarek :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam :) bluzka fajnie wygląda razem z tą spódnicą:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz przejrzę ich asortyment!
    Ale masz mega śliczną bluzkę!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja muszę mówić, że te okulary są przecudne?! To chyba wiadome, ale serio są świetne!
    Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Gratulacje!!

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący zegarek! Taki inny, ale podoba mi się.
    Ogólnie bardzo fajne rzeczy wybrałaś.

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko poklikane! Bardzo fajnie opisałaś cały przebieg współpracy :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy. Też kiedyś chciałabym z nimi współpracować :) Stylizacja jest super, bluzka jak dla mnie- bomba! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja
    http://alis-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja.
    Śliczny masz ten zegarek.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że udało Ci się nawiązać z nimi współpracę ;)
    Świetna stylizacja, mi najbardziej spodobał się zegarek :D ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulka cudowna <3
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy! ;) Ja też bardzo lubię Zaful :D Obserwuję ^^
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne okulary:) Zaful to świetny sklep, zachwycają jakością ubrań
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie urzekła bluzka.
    Oczywiśćie pojklikane.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zamówienie, ja też współpracuję z zaful
    jestem z tej współpracy bardzo zadowolona :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna :)
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! A rzeczy od tej firmy mają bardzo dobrą jakość jak widać na zamieszczonych zdjęcia :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne rzeczy! Również mam współpracę z tą firmą :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :)
    Gratuluję współpracy :D
    Kliknęłam we wszystkie linki :D
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu- będę wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że tak ładnie pakują, że rzeczy szybko przyszły i są dobrej jakości. Zegarek jest bardzo ciekawy i podobają mi się okulary :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegarek mi się spodobał, ciekawie zrobiony. Całość ładnie ze sobą współgra, wyglądasz ślicznie :* Super zdjęcia, oczywiście poklikałam

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy :) Bardzo mi się podoba ta spódniczka <3 Okulary też są świetne ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widze taki zegarek :) Spodobał mi się! Bardzo :)
    Swietna bluzeczka
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. O Zaful ciągle głośno, może kiedyś coś kupie z ich asortymentu.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia - meega. Nic dodać nic ująć. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja, jednak mam troszeczkę wrażenie, że ta koszula jest na Ciebie troszeczkę za duża, ale mogę się oczywiście mylić :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. I like the glasses and the blouse! This Photo Is Wonderful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna bluzka :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna ta bluzka, oryginalna i indiańska.

    Pozdrowionka!
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia! Słyszałam sporo dobrych opinii o tej firmie, cieszę się, że twoja współpraca z nią również się dobrze ułożyła. Pozdrawiam! xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ubrania i zegarek są świetne :)


    pamalowanemarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Słyszałam o Zaful, ale jeszcze nie miałam okazji pojawić się na ich stronie.
    Świetna stylizacja. ;)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tej bluzce! Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam,
    zapraszam,
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. do mnie ostatnio przyszła paczka od nich i jestem mega zadowolona ze wszystkich rzeczy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy, widać, że to porządna firma! :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. widac,ze współpraca udana, piękna stylizacja no i sliczna modelka. :) Dziekuje za odwiedziny u mnie,dodaje do obserwowanych. Juz sie biore za klikanie w linki :)
    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne okulary, gratuluję współpracy ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna bluzka i spódnica, oryginalne okulary :) Obserwuję , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładna stylizacja, poklikane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka idealna ♥ Koszulka świetna a zegarek oryginalny, taki styl bardzo lubię :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna stylizacja :) Okulary bardzo ładne i rzeczywiście bardzo Ci pasują ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Super połączenie.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję współpracy!
    Uczciwie poklikałam w linki ;)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana poklikałam ci wszystko jak leci, klik - 15,49$, 24,49$, 3,68$, 3,67$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    Izabell from SYDNEY SLEEK - KLIK❤

    OdpowiedzUsuń
  47. Słyszałam, że to fajna firma ;). Zakochałam się w tym zegarku <3!
    Pozdrawiam :D
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wygladasz!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna koszulka :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne okulary :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Zaful! Torebka jest świetna! :D

    Zyciedlapasji.blogspot.com Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładna koszulka i spódniczka, dziewczęcy styl :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥