8/04/2016

july favorites 2016



Lipiec to miesiąc, który wszystkim kojarzy się dobrze. Mianowicie jest to okres wakacyjny. Jest lato, piękna pogoda. Mamy dużo wolnego czasu. Możemy wykorzystać go na wiele różnych sposobów. Jedni spędzają go z rodziną, drudzy ze znajomymi, a jeszcze trzeci jadą ku przygodzie. Podczas tego miesiąca jesteśmy w stanie wypróbować wielu rzeczy. Dlatego dzisiaj chce pokazać Wam, co służyło mi bardzo dobrze podczas pierwszego miesiąca wakacji.



Lipiec upłynął mi pod znakiem wyjazdów. A dokładniej to jednego wyjazdu. Był to obóz harcerski. Jest to pierwszy ulubieniec. Dla mnie obóz to najbardziej wyczekiwane wydarzenie podczas całego roku. Uwielbiam spędzać 3 tygodnie lipca w lesie. Jest to idealny sposób na poznanie nowych ludzi, wypoczywanie oraz na rozwijanie siebie. Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się czy jechać na taki obóz, to nie zastanawiajcie się dłużej i jedźcie! Myślę, że jeszcze kiedyś pojawi się post poświęcony harcerstwu i wtedy bardziej skupię się na szczegółach :)

Następnie przechodzimy do ulubieńców kosmetycznych. Po 3 tygodniach w lesie miło jest o siebie zadbać. Myślę, że poprzednie zdania bardzo dobrze tłumaczy ilość kosmetyków.
Zacznę od matującego peelingu gruboziarnistego marki Perfecta, który zawiera drobinki orzecha oraz morskie minerały. Jest on przeznaczony dla cery tłustej i mieszanej. Producent zapewnia nas o tym, że produkt będzie: oczyszczał, wygładzał, odświeżał naszą cerę. Produkt spisuje się świetnie, wszystkie wymienione wyżej zadania wykonuje! Dzięki niemu pozbyłam się suchych skórek.

Kolejnym ulubieńcem jest siarkowy żel antybakteryjny firmy Barwa Siarkowa. Produkt ten sprawdził się u mnie znakomicie! Podczas mojego wyjazdu nie miałam problemów z nieprzyjacielami na twarzy. Moja skóra po stosowaniu tego produktu jest załagodzona. Nie muszę martwić się o wszelkie przebarwienia lub widoczne pory. Żel spełnia wszystkie obietnice producenta.

Podczas tego okresu bardzo polubiłam się z szamponem Bania Agafii. Na etykiecie widnieje napis "balsam do włosów". Nie mogę zgodzić się z tym w stu procentach. Szampon ten jest silnie oczyszczający. Moim włosom to nie przeszkadza, ale za dużo wspólnego z balsamem ten szampon nie ma. Mimo wszystko bardzo go lubię. Po umyciu czuć, że włosy oraz skóra głowy są porządnie oczyszczone. Szampon nie przesusza włosów przy bardzo dobrym oczyszczeniu. Za to go lubię.

Ostatnim ulubieńcem są żele antybakteryjne. Przydają się one w wielu sytuacjach. Podczas podróży, wypadu do restauracji, spotkania ze znajomymi. Nie dosyć, że dobrze oczyszczają ręce to jeszcze cudownie pachną! Nie wyobrażam sobie mojego plecaka/torebki bez żeli w środku.

Mam nadzieję, że ulubieńcy będą ukazywać się co miesiąc :)

49 komentarzy:

  1. Uwielbiam posty z ulubieńcami:))) świetny post i czekam na więcej takich!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ostatnio pokochałam żele antybakteryjne;)
    Również obserwuję #190
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieje, ze zamiescisz wlasnie w sierpniu post o takiej tematyce ;3
    ja uzwam zeli antybatkeryjnych z the body shopa :)
    moze wspolna obserwacja? ;3 daj znac u mnie ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś też produktów z Barwy Siarkowej, u mnie też świetnie się sprawdziły :D Obecnie przerzuciłam się na Garnier Czysta Skóra 3w1, też bardzo polecam, dobrze oczyszcza :) Obserwuję :> http://emylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam mydło siarkowe i również bardzo je lubię, reszty produktów nie znałam, ale myślę, że warto się nim przyjrzeć. Zapraszam na nowego posta: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampony Banii Agafii są extra ! :)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na post o harcerstwie! Ulubieńcy świetni, z tego, co czytam, każdy by się u mnie sprawdził :) Też lubię kosmetyki do włosów z Banii Agafii, ja mam olejek czy coś takiego.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ulubieńcy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy, również posiadam ten żel antybakteryjny i jest świetny :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Slyszałam wiele dobrych opinni na temat barwy siarkowej więc chyba skuszę się na ich produkty :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy , ja ostatnio też pokochałam żele antybakteryjne , ale ostatnio dałam sobię z tym spokój.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy <3 Powiem Ci, że wyróżniasz się wyglądem bloga, oczywiście na plus! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 tygodnie w lesie? Brzmi ciekawie! Zawsze marzyłam, żeby być harcerzem :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł z ulubieńcami, rób takie posty częściej, lubię Tu zaglądać, papapa :)/
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam żadnego z tych produktów, ale bardzo lubię żele antybakteryjne, więc może i z tym bym się polubiła ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie także sprawdził się żel z Barwy Siarkowej, uwielbiam go :) /Kamila
    lifeoftwinss.blogspot.com<---klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam wcześniej żadnego z tych produktów. Jeśli chodzi o żele antybakteryjne - kiedyś miałam ich mnóstwo. Teraz gdzieś się pogubiły i jestem bez żadnego, ale niedługo wybieram się do Warszawy więc zapewne wybiorę sobie jakiś w B&BD :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych produktów. Co do żeli antybakteryjnych to prawda- podczas podróży są świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice blogpost dear! Have a happy sunday ««««

    Let's support each other. Follow me via
    gfc and I follow you back >>>

    Jenny

    --> CHANGEABLE-STYLE <--

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  22. szampony Agafii są super :)! odżywki już sprawują się średnio...
    może wspólna obserwacja? :) jeśli nie masz nic przeciwko, daj znać u mnie :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako numer 200 :) jak ładnie :D

      Usuń
  23. Świetni ulubieńcy! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne produkty. Zwłaszcza Barwa Siarkowa ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Posty z ulubieńcami są świetne :) Ja tez lubię żele antybakteryjne :D Co do innych produktów to jeszcze ich nie używałam ;)
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainteresował mnie peeling.. :) Myślę, że po niego sięgnę :D
    Zapraszam do mnie! Nowy post...to już drugi!
    My blog - cliick! New post!

    OdpowiedzUsuń
  27. Abstrahując od posta - tej czcionki nie da się czytać! :P Polecam zmienić na jakąś bardziej przyzwoitą dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie również zaciekawił peeling, muszę w jakiś zainwestować niedługo więc wezmę go pod uwagę:))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Peeling bardzo ciekawy
    Ostatnio miałam peeling od Farmona "Sweet Secret" i był super
    Barwa Siarkowa super produkt
    Świetnie ulubieńcy
    Pozdrawiam, oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawi ulubieńcy, miałam ten szampon i rzeczywiście sprawdza się znakomicie :) pozdrawiam i zapraszam do mnie: BLOG KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  31. Koniecznie wypróbuj krem matujący z Barwy Siarkowej ! ♥


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Żele antybakteryjne to podstawa na wyjazdach! Polecam mydło do twarzy z barwy siarkowej świetnie oczyszcza :)
    ---
    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki obóz to na pewno tysiące wspomnień! :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam żadnego z twoich ulubieńców :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie testowałam jeszcze żadnego produktu z twoich ulubieńców, ale chętnie to zmienię :D
    Pozdrawiam ;)
    The rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post :D


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Przymierzałam się do tego szamponu jakiś czas temu. Myślę ,że prędzej czy później go kupię. :)

    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja swoją przyjaciółkę też poznałam w internecie ale aż ponad 10 lat temu na gronie (wątpię że będziesz kojarzyć co to). W każdym bądź razie zaryzykowałam i się cieszę bo nie dość że obie jesteśmy z tego samego miasta to jest naprawdę dobrze mimo wielu kłótni itd.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing post! Have a lovely new week!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Zapraszam do mnie http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post! Cudne zdjęcia! Szampon już kiedyś miałam i faktycznie świetny! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjecia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥