8/16/2016

internet friends



Zacznę od początku. Pięć albo sześć lat temu poznałam w internecie Wiktorię. Poznałyśmy się na MovieStarPlanet. Pewnie większość z Was kojarzy tę grę. Kiedy opowiadam to znajomym w większości  się śmieją, no ale taka jest prawda. Po raz pierwszy spotkałyśmy się w 2013 roku. Od tej pory widzimy się przynajmniej raz w roku. Spotkanie te do łatwych nie należą. Mianowicie dzieli nas ponad 500 km. Taką odległość pokonujemy pociągami, które jak wiadomo czasami lubią płatać figle. Pomimo niektórych trudności nasze spotkania ogromnie nas cieszą. Za każdym razem zdobywamy nowe doświadczenia, przeżywamy nasze nowe przygody. Osobiście, jestem strasznie dumna z tego, że nasz przyjaźń przetrwała przez tak długi czas.



W tym roku jednym z bardziej wyczekiwanych dni był 4 sierpnia. Dzień ten zapowiadał 264 godzin szczęścia. Właśnie wtedy przyjeżdżała Wiktoria. Pierwszy dzień naszego spotkania minął bardzo szybko, przez większość czasu rozmawiałyśmy, opowiadałyśmy sobie wiele ciekawych historii. Kolejnego dnia wybrałyśmy się do Poznania. Pogoda była okropna, dlatego zrezygnowałyśmy ze zwiedzania. Postanowiłyśmy wybrać się do secondhend'ów, ale o tym kiedy indziej. Trzeci dzień był dniem, w którym Wiktoria zaczęła poznawać moich znajomych. Jak możecie się spodziewać następne dni minęły pod znakiem wypadów ze znajomymi nad jezioro, pod namiot lub spacery. W międzyczasie skoczyłyśmy jeszcze raz do Poznania. Spędziłyśmy wtedy większość dnia nad Maltą, z przerwą na pyszne naleśniki w Manekinie :) Niestety ta sielanka musiała kiedyś się skończyć.. 
Ostatni dzień odwiedzin Wiktorii zaczął się wcześnie. Wstałyśmy o 7:00, pomimo tego, że z domu musiałyśmy wyjeżdżać dopiero po 10:20. Rano szybko się ogarnęłyśmy, spakowałyśmy, zjadłyśmy śniadanie, a następnie spotkałyśmy się z naszymi znajomymi, dzięki czemu mieli szansę pożegnać się z Wiktorią. Po jakimś czasie ruszyłyśmy autem na dworzec w Poznaniu. Dosyć szybko zorientowałyśmy się z jakiego peronu odjeżdża pociąg. Następnie poszłyśmy na peron. Właśnie wtedy nastał nieprzyjemny moment, w którym musiałyśmy się pożegnać.
Post ten może wydawać się nieprzemyślany, chaotyczny, ale wynika to z tego, że opisuje tutaj wspomnienia, które mają zostać u mnie w głowie jak najdłużej :)

64 komentarze:

  1. Wow to świetnie, że wasza przyjaźń tak długo trwa
    Śliczne zdjęcia
    Ja moje koleżanki z blogów także chciałabym spotkać, ale jak narażeni to nie możliwe najczęściej utrzymujemy kontakt przez różne portale
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć taką przyjaciółkę :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że udało Wam się spędzić trochę czasu ze sobą ;) Super zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia , fajnie mieć taką przyjaciółkę
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że udało Ci się spotkać z przyjaciółmi z internetu :)
    Mi niestety jeszcze nie udało się spotkać z koleżanką, którą już długo znam :(
    Mój blog - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę ci spotkanie z twoją przyjaciółką, mi niestety w tym roku spotkanie się nie udało, bo się nie odbyło. Zapraszam do mnie: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jedną z tych nieszczęściarzy, którzy jeszcze nie zdążyli wpaść na swoją internetową bratnią duszę :) Życzę Tobie i Wiktorii przyjaźni pełnej gwiazdek!

    Może wpadniesz na krótką historię anonimowego uzależnienia? :) Anonimowe: hit czy kit??

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że mogliście trochę czasu spędzić razem, ja niestety nie mam jeszcze internetowej przyjaciółki, ani żadnej znajomej :( ;)
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. super mieć przyjaciół z internetu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroscze takiej dlugiej znajomosci z kims poznanym przez internet. Ja niby kiedys mialam sporo znajomych, z ktorymi pisalam codziennie itp, ale jakos nie utrzymuje juz z nikim kontaktu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wielu internetowych znajomych :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swoja najlepsza przyjaciółkę co prawda spotkałam w szkole, a nie w internecie i nie wyobrażam sobie żeby nie widzieć się z nią przez tak długi czas. Podziwiam Was za to, że pomimo tak dużej odległości, która Was dzieli jesteście nadal przyjaciółkami.
    memirosse.blogspot.com<---klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita historia, na początku brzmi nawet śmiesznie, a jednak prawdziwe
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna historia, ja znam wiele osób z internetu ale nie spotkałam się jeszcze z żadną przyjaciółką :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka świetna historia ;) Ja też jestem w takiej internetowej przyjaźni na odległość i jest ciężko. Spotkanie w rzeczywistości raz na rok jest trudne, bo nie da się opowiedzieć wszystkiego na raz. A stały kontakt przy wszystkich obowiązkach to prawdziwy cud. W każdym razie, jestem zdania, że jak kto chce, to potrafi! ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W internecie można poznać wiele ciekawych i wartościowych ludzi :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie mieć takiego internetowego przyjaciela!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. Takie spotkania, które trwają dłużej i owocują wspólnym wyjazdem, poznawaniem innych ludzi są naprawdę fajne :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci, że Twoja internetowa przyjaźń trwa tak długo. U mnie nawet te w realu tak długo nie wytrzymują ;-;

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :3
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie mieć taką internetową przyjaźń ;)

    http://paczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też poznałam moją internetową przyjaciółkę przez tę grę! Jeszcze się nie spotkałyśmy, ale mam nadzieję, że kiedyś do tego dojdzie :>
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  24. Internetowe przyjaźnie są najlepsze x Zazdroscze ci spotkania swojej ibf, mam nadzieję, że ja też niedługo spotkam swoją :) Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, świetny post! Aż trudno uwierzyć, że poznałyście się na MovieStarPlanet, a wasza przyjaźń wybiegła dużo bardziej poza tę grę. Życzę Ci jak najwięcej takich spotkań z przyjaciółką xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, świetny post! Aż trudno uwierzyć, że poznałyście się na MovieStarPlanet, a wasza przyjaźń wybiegła dużo bardziej poza tę grę. Życzę Ci jak najwięcej takich spotkań z przyjaciółką xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. internetowe znajomości są najlepsze! ♥

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    OdpowiedzUsuń
  28. Super mieć taką internetowa przyjaciółkę! Pozdrawiamy ciebie i Wiktorie :)

    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że masz taką internetową przyjaciółkę ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uważam ,że internetowe znajomości są najlepsze ,sama mam kilka takich osób z którymi często piszę. :)
    Poznałam też wiele osób przez gry z tym ,że Stardoll ,jednak teraz nie utrzymuję z nimi kontaktu ,ale na Instagramie poznałam nowych przyjaciół. Dopiero dziś znalazłam Twój blog i spodobał mi się, dodaję się do obserwatorów:)
    http://afterwordsbylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też kiedyś miałam internetową przyjaciółkę. Niestety urwał nam się kontakt :(
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastycznie :) Ja mam swoją w Warszawie, mam nadzieję, że się spotkamy :)...

    http://turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam internetowej przyjaciółki. Zawsze wydawało mi się to bardzo ciekawe, ale bardzo trudne. Najczęściej odległość jest znacząca. Trzymam kciuki za waszą przyjaźń, świetne zdjęcia! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też poznałam moją przyjaciółkę przez internet więc dokładnie wiem o czym piszesz :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się, że mogłaś się spotkać ze swoją internetową przyjaciółką :) Sama taką posiadam, ale jeszcze nie widziałyśmy się na żywo i nie wiem czy kiedykolwiek zobaczymy. Niby niektórzy śmieją się z takich przyjaźni, ale dla mnie to coś pięknego. Czasami tak odległej przyjaciółce mogę powiedzieć więcej, niż tej, która jest w pobliżu.

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mam takie osoby, które poznałam w internecie i do teraz utrzymujemy kontakt! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę ci częstszych spotkań z ibf. Sama mam jedną z którą spotykam się raz na około dwa miesiące, i i tak uważam że to za mało. Bardzo fajny post, podobają mi się wasze wspólne zdjęcia :) pozdrawiam i zapraszam na bloga mojego i mojej ibf :)
    Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam internetową przyjaciółkę, jednak jeszcze się nie spotkałyśmy i strasznie Ci zazdroszczę <3

    llifeisworthliving.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja niedawno spotkałam moją ibff po 4latach♥ Gratuluję spotkania i życzę wam ich duużo więcej:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Też mam osoby poznane przez internet, jednak nie dzieli nas aż taki dystans ;)
    Fajna relacja ;)
    Obserwuje :D
    Zapraszam (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nigdy nie potrafiłam złapać z kimś kontaktu przez internet
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ze swoją internetową przyjaciółką spotkałam się po raz pierwszy dwa lata temu. Teraz kontakt się urwał, szkoda.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszę takiej przyjaciółki

    http://marzeniapasjasport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Haha tez grałam na MSP :)
    Świetna historia, to super, że się spotykacie i wasz kontakt tyle trwa :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Niezwykła historia i niesamowita przyjaźń. Jeździcie do siebie tyle kilometrów i tak świetnie spędzacie ze sobą czas. Niesamowite!
    Zapraszam do siebie i obserwuję
    Pozdrawiam Ciebie i Wiktorię :)
    Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku <3 jaka świetna historia waszej przyjaźni pozazdrościć <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Niesamowita przyjaźń. Fajnie, że tak długo trwa. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. internetowe przyjaźnie są żywym dowodem na to, że niemożliwe nie istnieje! u mnie na blogu również notka ze spotkania mojego ibf, z którym dzieli mnie ponad 10k km - specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zdjęcia:D
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. widzę żę fajnie spędziłaś czas :)
    ja nie mam internetowej przyjaciółki, ale mam mega dużo znajomych, a z niektórymi udało mi się spotkać :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zazdroszczę takiej internetowej przyjaźni :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pozazdrościć takiej przyjaciółki! :) Świetny post i śliczne zdjęcia :D Obserwuję ♥
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nienawidzę rozstań :( Super, że przez tyle lat udało wam się utrzymać przyjaźń na odległość.
    Również obserwuję :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. To musi być prawdziwa przyjaźń :) Fajnie, że w koncu sie spotkałyście, fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nieważne gdzie mieszka, ale jaka jest <3
    As_Joko (klik)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zdjęcia i jeszcze lepsza pamiątka na przyszłość :)
    obserwuję :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow takie przyjaźnie są mega ^^ ja przez twittera poznałam 2 dziewczyny, ale jeszcze się z nimi nie widziałam ;c
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  59. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  60. To wspaniale, że udało ci się poznać taką przyjaciółkę ^^ Osobiście trochę niechętnie podchodzę do zawierania znajomości przez internet :< Wydaje mi się to bardzo ciężkie i męczące. Sama zerwałam taką znajomość po niespełna roku :/

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  61. Super, że masz w życiu taką osóbkę :) Podobno kilometry to tylko liczba, ale jednak dają popalić, niestety :/ Pozdrawiam cieplutko i życzę więcej takich spotkań! :)

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  62. Szczerze miałam dużo internetowych "przyjaciół" z którymi przyjaźniłam się bardzo długo, ale z większością kontakt się urwał, bo po prostu zauważyłam że tym osobom wcale nie zależy, dlatego zazdroszczę ci takiej przyjaciółki ;) mimo wszystko taka przyjaźń to świetna sprawa.

    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  63. fajnie ze masz taka przyjaciólke
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥