7/31/2016

change your life

Ile razy ktoś powiedział Ci, że nie podoba mu się coś w Tobie? Ile razy słyszałeś obelgi na temat Twojego wyglądu? Ile razy ktoś śmiał się z tego jak żyjesz? Co chciałeś odpowiedzieć takiej osobie?Mam nadzieje, że nie "przecież to nie zależy ode mnie".Wbrew pozorom nasze życie w większości zależy od nas samych. Uświadomienie sobie tego pomogło mi zmienić praktycznie wszystko. I mam nadzieję, że pomoże także Tobie.
Ludzie wymyślili makijaż, ćwiczenia, różne zabiegi z jednego konkretnego powodu. Wiedzieli o tym, że większość naszego wyglądu zależy od nas. Wiadomo nie chodzi mi tutaj o wady typu krzywe nogi, krzywy nos oraz o to jak wyglądamy przez jakąś chorobę. Na myśli mam małe rzeczy, które mogą zmienić postrzeganie nas przez innych prawie o 180 stopni.

Dużo ludzi chce być chudszym. A ile coś z tym robi? Właśnie zdecydowanie mniej. Myślę, że nasza figura zależy od nas. Uwierzcie mi, że ćwiczenie 30 minut wieczorem, nie jest dużym wysiłkiem. Czynność ta może poprawić nasz wygląd, zmienić to jak żyjemy. Dla mnie ćwiczenia są powodem do uśmiechu. Dzięki temu wieczorem mogę na chwilę oderwać się od wszystkiego i zadbać o siebie. Ćwiczę od długiego czasu, więc raczej nie ma problemu z brakiem motywacji, nie chceniem. Po prostu wiem, że kiedyś już mi się udało sporo zrzucić, więc szkoda mi to zaprzepaścić. Pamiętam, że gdy zaczynałam ćwiczyć moją motywacją była pewna dziewczyna, która powiedziała, że ćwiczy codziennie od 2 lat. Zazdrościłam jej efektów. Wtedy pomyślałam, że warto by było zacząć od teraz, aby jak najszybciej zleciały mi te przykładowe 2 lata. Nadal się tego trzymam.
Kolejną sprawą jest wygląd naszej twarzy. Wiadomo, że nie każdy z nas ma idealną cerę, świetne usta, perfekcyjne brwi, rzęsy. Natomiast każdy z nas chce to w jakiś sposób poprawić. Było to pewno jednym z argumentów podczas wymyślania makijażu. Makijaż często poprawia naszą pewność siebie. Sprawia, że czujemy się zdecydowanie lepiej. Nawet czasami łączy się z pasją, którą można wykorzystać w przyszłości. Dla mnie dobrze wykonany makijaż nie jest "tapetą", tylko próbą zmiany siebie na lepszego.
Jedyną sprawą, z którą może być ciężko jest charakter. Wiadomo, że zmiana naszych cech, które nabywamy przez całe życie, jest trudna oraz długotrwała. Ale mimo wszystko da się wypracować lepsze nawyki.
Podsumowując, cieszę się, że można zmienić większość swoich wad. Mam nadzieję, że ludzie, którzy chcą zmienić coś w sobie zrealizują ten cel.
Wróciłam, mam nadzieję, że na długo :)


51 komentarzy:

  1. Fajny, motywujący post. ;)
    Rzeczywiście, to jak nas postrzegają zależy tylko od nas samych - oczywiscie: wygląd zauważamy na pierwszym miejscu ale wazne jest tez pracowanie nad swoim charakterem;))
    Fajne zdjęcia, miło sie je oglądało czytając ten post:)

    Mój blog - KLIK:)
    Obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę motywujący post! ;)
    Najważniejsze jest wypracować swój charakter i to powinno być na pierwszym miejscu, choć wiadomo przyjęło się, że "jak cię widzą, tak cię piszą".

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie są tak okropni, że potrafią się przyczepić o rzeczy, na które my nie mamy wpływu. Prawdą jest, że figurę możemy zmienić, możemy zacząć się malować, by lepiej wyglądać, możemy poprawić nos, ale rzeczy jak głos nie zmienimy, ale nad charakterem popracować zawsze możemy :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ciekawy post! Niestety z charakterem najciężej mało komu się udaje go zmienić.

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zdjęcia! :)
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    obserwuje :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój post jest bardzo motywujący i chyba nawet mnie przekonał, abym zaczęła ćwiczyć. Nigdy nie mogę się za to zabrać i chyba czas to naprawić. Co do makijażuam takie samo zdanie jak ty. Nie jest to tapeta tylko po prostu czujemy się wtedy lepiej, a jeżeli chodzi o charakter to naprawdę ciężko go w sobie zmienić, ale warto próbować i dążyć do celu bez podawania się.
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie zdjęcia :D
    Bardzo ładnie napisany post :)
    Ale najlepiej opinią innych się nie przejmować :D

    grlfashion.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się cały czas pracować nad sobą, swoimi wadami i charakterem ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj przechadzałam się w tamtej okolicy ;) Ciekawie piszesz!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! A najważniejsze jest to aby czuć się dobrze z samym sobą! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś byłam wyśmiewana w szkole (i to bardzo intensywnie), przez co ogromnie nienawidziłam siebie. Teraz jednak się to zmienia i coraz lepiej czuję się ze samą sobą, a to przecież najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój post jest mega motywujący, mogłabym wiedzieć co to za dziewczyna, która ćwiczy od dwóch lat? Może i mnie zainspiruje do ćwiczeń? Przyznam szczerze, że chciałabym się troszeczkę umięśnić :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również niedawno to dostrzegłam. Znacznie bardziej dbam teraz o siebie. Właśnie - zaczęłam ćwiczyć i faktycznie w jakiś sposób też jest to dla mnie powód do uśmiechu. Lepiej mi po ćwiczeniach, a jeszcze lepiej po tym, gdy ograniczyłam słodycze. Jednak nie lubię chodzić w makijażu, czuję się po prostu źle. Co kto woli. :) Świetne zdjęcia, które są genialnym dopełnieniem tego wpisu. Poza tym, zahipnotyzował mnie wygląd Twojego bloga, jest obłędny! Obserwuję. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie piszesz i masz rację, wiele spraw zależy właśnie od nas :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. W 100% się z tobą zgadzam ;) bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia:) Czym je robisz?;)

    kllaudus.blogspot.com

    obs za obs? Ja juz obserwoje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopiero zaczynam cwiczyc, ale mam mało motywacji, śietne zdjęcia!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Owszem, post ciekawy i motywujący. Jednak nie we wszystkim mogę się tutaj zgodzić. Na początku napisałaś, że jak zadbamy o siebie to postrzeganie nas przez innych zmieni się o 180 stopni. Ale czy o to chodzi? A może lepiej po prostu być takim jakim chcemy. Jeśli ktoś chce być gruby, niech będzie i niech nie chudnie tylko dlatego, że ktoś na niego źle patrzy. A jeśli ktoś ma brzydką cerę ale nie chce się malować to niech ją ma, skoro tak dobrze się z tym czuje. Nie zmieniajmy się dla innych tylko wyłącznie dla samych siebie.
    Ogólnie post dobrze napisany i fajne zdjęcia :) A ten komenatarz to jak najbardziej nie hejt, tylko chciałam wyrazić swoje zdanie :)
    Pozdrawiam!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszne spostrzeżenie! Zgadzam się z tym, że zmiany muszą wynikać w 100% tylko i wyłącznie z naszej decyzji :)

      Usuń
  21. Najwazniejsze to pokochac siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Napiszę w kilku słowach ...
    Piękny , ciekawy , motywujący post.
    Śliczne zdjęcia
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy ma jakieś wady, ale zalet mnóstwo, więc to wszystko powinno się wyrównywać ! :)

    Odpowiadam na każdą obserwację.

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I really love your outfit and blog. I followed you on GFC. 😊

    Have a nice day
    xx
    pwiepassion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  26. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet nie masz pojęcia jak mnie zmotywowałaś! Właśnie mam taki okres w życiu, że chcę się zmienić o 180 stopni! Dzięki tobie, czuję, że dam radę!
    Jestem nowa w blogosferze! Właśnie dodałam pierwszego posta, byłoby mi miło, gdyby ktoś zajrzał i ocenił moją pracę!
    Link do posta! poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia ! :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo zmotywowałaś mnie tym wpisem. Ślicznie wyglądasz. Zdjęcia cudowne. Stylizacja bardzo ładna. Obserwujemy? Daj znać u mnie oliwiafelkel.blogspot.com :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. też ćwicze codziennie wieczorem :) juz od pol roku

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię lekki makijaż na sobie jak i na innych, bo wiem, że to pomaga mieć większą pewność siebie. Jednak gdy jest na twazy "tapeta" odtrąca mnie to. A wręcz robi mi się tych ludzi żal. Bo włś nie przez tą tonę makijażu zakrywają własną siebie. Kżdego dnia nakładają maskę, by odegrać w świecie jakąś rolę.
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  33. Rozumiem całą ideę notki i się z nią zgadzam, natomiast nie podoba mi się wstęp - to, że ktoś mówi, że coś mu w nas nie pasuje, nie znaczy po pierwsze, że faktycznie tak jest (ileż to osób nawet świadomie mówi nieprawdziwe rzeczy, bo wiedzą, że zaboli to daną osobę), a po drugie, że trzeba to zmienić - zmienić trzeba się chcieć samemu, owszem sugestie innych są ważne, ale nie najważniejsze. Nie powinno też się słuchać pierwszych-lepszych osób, a tych najbardziej zaufanych, o których wiemy, że szczerze nam doradzą. Natomiast z całą resztą postu się zgadzam :) Samodoskonalenie jest ważne i tak naprawdę nie ma czegoś w nas, na co nie mamy wpływu, tylko trzeba chcieć to zmienić, a nie szukać wymówek :) Piękne zdjęcia!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w życiu mam pewną maksymę, której staram się trzymać- "change what you can't accept, accept what you can't change" :) Najważniejsze jest, by dążyć do wyznaczonego przez siebie, a nie kogoś innego, ideału.
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydaję mi się, że fajnie jest dążyć do jakiegoś celu i byc w tym ambitnym, jednak lepiej przestać jeśli człowiek niewiadomo czego oczekuje
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się z Tobą, wielu z nas narzeka, a nic nie robi w tym względzie. Ja mam takie podejście, że jeśli coś mi u mnie nie pasuje, to nie narzekam, tylko staram się to zmienić.
    Bardzo mądry post, który MAM NADZIEJĘ pomoże przejrzeć ludziom na oczy. ;)
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mądry wpis! Czasami do prowadzenia zdrowego trybu życia motywuje ludzi ich choroba, muszą wtedy zdrowo się odżywiać :)
    Obserwuję Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny post!
    zapraszam do mnie
    MÓJ BLOG KLIK
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na ten temat zamieściłam filmiki w moim przed ostatnim poście. Myślę, że warto zobaczyć i zaczerpnąć motywację :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Wystarczy, że zadbamy o siebie, a wtedy poczujemy się dużo lepiej:)
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dear, here is my follow back #187
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mądry i ciekawy post:)
    Obserwujemy
    Daj znać u mnie:)

    www.girl-with-passion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację i komentarz
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja wciąż staram się zmieniać, aby czuć się o wiele lepiej :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja cały czas staram się coś w sobie zmienić, aby lepiej się czuć ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie byłam na obozie harcerskim, ale z chęcią bym się wybrała bo brzmi świetnie :))


    Zapraszam na kosmetyczny KONKURS na blogu Sakurakotoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Brzmi świetnie !
    zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. w tym poscie udalo sie idealnie opisac poruszony temat, swietna robota, a do tego jeszcze takie piekne zdjecia <3
    obserwuje kochana i mam nadieje na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥