10/04/2015

fall

Hej! W sumie długo nie pisałam, bo wyszły z tego jakieś dwa tygodnie, ale jednak ilość wyjazdów, sprawdzianów i innych świetnych wymysłów szkoły jest trochę przygnębiająca :) Narzekałam na ubiegły tydzień, ale z tego co widzę to ten będzie jeszcze gorszy..
Ale ważne, że w ubiegłym tygodniu działo się dużo pozytywnych rzeczy jak, np.: biwak czy wyjazd do Warszawy. W stolicy było świetnie, najlepsza atmosfera, dużo śmiechu, ciekawych informacji oraz widoków! Szkoda, że jechaliśmy tam tylko na jeden dzień z czego ok. 10h to była droga w dwie strony.. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś odwiedzę Warszawę :) Uwielbiam to miasto :)
Przechodząc do sedna notki, dzisiaj poczułam jesień. Autentycznie. Wyjrzałam przez okno na ogród, coraz więcej liści opada na ziemię, temperatura też daje znać, że zbliżamy się do owej pory roku. Szczerze, zawsze październik przeszkadzał mi w ciągu roku, był długi monotonny, nic się nie działo, było coraz ciemniej. Mam nadzieję, że w tym roku nie będę odczuwać tego w aż tak długim stopniu. Chciałabym, żeby ten miesiąc minął tak szybko jak wrzesień.
Dziwnie się czuję na myśl o chłodnych dniach, okropnej pogodzie.. Zawsze wydawało mi się to takie męczące - najgorszy okres, nic się nie dzieje, ani to święta, ani zima. Mam nadzieję, że przynajmniej wyjścia ze znajomymi, wyjazdy oraz parę dobrych książek i filmów. I oczywiście nie można zapomnieć tutaj o pysznej kawie, ciepłej herbacie :) Również chętnie ponosiłabym grube, długie swetry :) Uwielbiam za to chłodniejsze pory roku :)
bluza - new look
spodnie - reserved
buty - new balance

A Wy lubicie jesień?
Dozobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Jesień to moja ulubiona pora roku! Można otulać się swetrami, pić litrami herbatę i oglądać dobre filmy w jeszcze lepszym towarzystwie <3
    xoxo,
    Zapraszam na urodziny bloga:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/11/first-blog-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak nie bardzo przepadam za jesienią ;)
    ładne zdjecia i śliczny piesek :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię jesieni ponieważ jest zimno i wtedy zaczyna sie szkola
    Odwdzieczam sie za obserwacje i komentarze
    Moj snapchat: styleandfashio9
    Pozdriam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jesień. To moja ulubiona pora roku.
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥