9/19/2015

what people can?

Hej! Post pierwotnie miał być w czwartek, ale nie zdążyłyśmy z Olą zrobić zdjęć :) Generalnie te dzisiejsze też są robione na szybko i bez pomysłu, ale to tylko ze względu na brak fajnych miejsc u nas na wsi :)
Ubiegły tydzień nie był nawet najgorszy, chociaż to właśnie w nim musiałam zarywać nockę z powodu geografii, ale trudno. W końcu sama chciałam iść na trening i na ognisko klasowe, a dopiero później ogarniać naukę. Ale ważne, że to już za mną. Ten tydzień zapowiada się dosyć spokojnie, jak na razie nie mam wpisanych na niego miliona sprawdzianów i kartkówek. I o dziwo już pod koniec września zebrało się kilka wyjazdów :) Na początek na cały weekend wyjeżdżam na biwak z harcerstwa, a później 29 do Warszawy. Oczywiście ogromnie się z tego cieszę! Mam nadzieję, że uda mi się zrobić pare dobrych zdjęć w stolicy i później napisać tutaj jakąś małą relację :)
Przechodząc do tematu notki, dzisiaj chciałabym napisać tutaj o nas i o tym jak mamy żyć, a zainspirował mnie do tego cytat z książki Paranoja - Joseph Finder. A brzmi ono tak: "Człowiek ma tyle obrotów, ile ma, musi wybierać, na co je przeznaczy.".Gdy przeczytałam ten fragment zaczęłam się zastanawiać, czy tak naprawdę nie marnuję czasu. Czy to co robię do tej pory, jest tym do czego dążę. Po pewnym czasie stwierdziłam, że marnuję czas na leżenie i nic nie robienie oraz na tym, że wszystko odkładam na później. Więc postanowiłam to zmienić. Myślę, że dzięki temu nie będę musiała tak często wybierać pomiędzy dwoma różnymi rzeczami. A co do wybierania, to również zaczęłam się zastanawiać, czy wszystkie moje wybory są słuszne. I doszło do mnie, że jestem teraz naprawdę szczęśliwa. Moje wybory mnie uszczęśliwiają. Nie wiem czy zawsze są one trafne, ale zauważam, że pomimo tego, że mam wybierać co zrobię najpierw lub jako pierwsze, a potem będę siedzieć w nocy, bo robiłam coś innego nadal mnie zadawalają. Naprawdę czasem lepiej gdzieś wyjść i się odstresować :)
 bluzka - h&m
spodnie - bershka
buty - new balance

Myślę, że cytat w jakiś sposób mnie ukierunkował, ponieważ pokazał mi, że muszę wybierać to na co mam ochotę. Dzięki temu mam pewność, że dobrze wykorzystuję swoje życie :)
Nie wiem czy w przyszłym tygodniu pojawi się post, myślałam nad tym, żeby dodać jakąś notkę dopiero po powrocie z Warszawy. Wyjdzie w praniu :)
fotograf: instagram - @olvxm
instagram - @zjxya snapchat - xxnospokoxx 

15 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia są prześliczne! Jestem jeszcze nieukształtowana i nie mam gwarancji nawet od samej siebie, że moje wybory są słuszne, ale nie mam wątpliwości, że moje życie jest wspaniałe...

    juliabarbasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko ty się zastanawiasz, czy marnujesz czas, bo ja również. Często, zamiast się pouczyć na dany przedmiot, to ja bezsensownie przeglądam facebook'a - na którym i tak nic się nie dzieje.
    Piękne zdjęcia :)
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też marnuję swój czas, więc nie jesteś z tym sama..:)
    + super buty!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/09/autumn-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Warszawę <3 Świetnie napisana notka i cudowne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne stylizacja i zdjęcia :)
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Weronika i Wiktoria|♥
    ♥NOWY POST ZAPRASZAMY!♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. masakra zaczęła się szkoła i nie ma czasu sie na nic ;c świetna stylizacja ;D
    zapraszam do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. też niestety nie mam za wielu ciekawych miejsc do robienia zdjęć : /
    ja również czasem marnuję czas na rzeczy, które właściwie nie są potrzebne, np. oglądanie snapów
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia :) Podobają mi się Twoje buty :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdów. U mnie na razie nic się nie zapowiada :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też marnuję często swój czas ;) A zdjęcia są super. Obserwuje.

    http://sebasobiejestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Marnowanie czasu to chyba odwieczny problem blogerów ;). Ale to prawda każdą chwilę trzeba wykorzystać w 100 % ;).
    Fajne zdjęcia <3.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Buty *.* Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wpis :) śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥