9/10/2015

happy

Hej! Zaczął się rok szkolny i ja oczywiście już nie dałam rady dodać dwóch postów w ciągu tygodnia, ale ważne, że przynajmniej piszę ten :) Jestem mega pozytywnie zaskoczona, ponieważ przez ten tydzień zupełnie nie opiekowałam się blogiem, a ilość komentujących oaz obserwatorów rośnie :)
Nie wiem jak Wy, ale ja po tych trzech dniach mam już dosyć, ilość sprawdzianów całorocznych jest trochę przerażająca, ale damy radę! Mój plan jest całkiem okej, oprócz paru trio, czyt. historia, chemia, fizyka w jeden dzień i takie sprawy.. Ale przynajmniej nie mam codziennie na 8:00, więc może będę trochę bardziej wyspana.

Przechodząc do sedna notki, chcę dzisiaj napisać o tym jak pomimo masy nauki, zadań, obowiązków oraz stresu nadal być szczęśliwym. Niby zwykłe i banalne, ale jednak mam wrażenie, że po 1 września większość z moich znajomych ma gorszy humor. Osobiście uważam, że bez uśmiechu nie damy rady wytrzymać 10 miesięcy pracy. Ja kiedyś miałam tak, że nowy rok szkolny był równoznaczny ze stresem oraz zamykaniem się w sobie. Teraz widzę, że nawet kiedy przy odpowiedzi na ocenę jesteś bardziej pozytywny, kiedy mylisz się, a z tego powodu nie zżera Ciebie stres, tylko podchodzisz do tego z dystansem do samego siebie nawet nauczyciel na to inaczej patrzy.
Każdy z nas ma kilka rzeczy, które podnoszą go na duchu. Mi wystarczy dawka pozytywnej muzyki, dzięki temu po chwili zaczynam się wygłupiać, śpiewać, tańczyć i przynajmniej na chwilę zapominam o tym wszystkim. Drugim ze sposobów jest rozwiązanie, na które niestety czasem brakuje nam czasu, myślę tutaj o czytaniu, rysowaniu, pisaniu a nawet o oglądaniu czegoś. Ja kiedy decyduję się coś przeczytać mam wrażenie, że czegoś przez to nie zrobię, ale tak naprawdę to tylko pierwsze wrażenie. Po przeczytaniu tego co chcemy widzimy, że ten czas wykorzystaliśmy dla samych siebie :)
Ostatnią, banalną radą jest zwykła rozmowa ze znajomymi bądź spotkanie. Uwierzcie, że ilość dobrego humoru po czymś takim jest ogromna! Uszczęśliwicie siebie oraz kilka innych osób!

kombinezon - h&m
buty - h&m

Mam nadzieję, że to ostatnia taka sytuacja, że przez tak długi czas nie było wpisu. Zdjęcia jak widzicie, po ubiorze, wykonane były już dawno, a ja nadal mam problem z ich wgrywaniem.

Do zobaczenia!

fotograf: instagram - @olvxm
instagram - @zjxya snapchat - xxnospokoxx 

35 komentarzy:

  1. Matko, genialne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja, uwielbiam takie przy zachodzie słońca *.*
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Inspirujące! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA

    Obs za obs? napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :3 A co do tematu posta to masz rację, że kiedy się uśmiechamy to wszystko staję się lepsze, a ludzie dookoła nas mają na nasz temat zupełnie inny pogląd :D
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż również myślę, że uśmiechem jest lepiej przejść przez te kilka miesięcy ;P Ja też nienawidziłam historii i fizyki >.< bleee...
    Zapraszam również do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia! Czy mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post! <3 <3 <3
    Please view my blog!
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. super post ;) powodzenia w szkole ! dodałam do obserwowanych,może Ty też dodasz? pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: great pics. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, życzę powodzenia w szkole ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia <3 Dobrze uchwycone :*

    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Również przez szkołę nie dam rady blogować tak jak wcześniej, ale tylko raz w tyg. Lecz przez to statystyki na moim blogu idą w dół ;/
    Genialne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. może zrobiłabyś mi taki design ? :P
    bardzo ladne zdjeica ;)
    , pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowe podejście do nauki i wszystkiego, co dzieje się w szkole jest zdecydowanie lepsze niż wszechobecny stres, który może sporo namieszać. A to prawda, że nauczyciele na to też inaczej patrzą:) Buziak.;*

    beatade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama sobie teraz uśiwadomiłam jakim smutasem jestem przez te 10 miesięcy! Musze zacząć łapać chwilę, a nie żyć od piątku do soboty... :) Zdjęcia rewelacja :)

    Zapraszam do mnie na wypociny starej ciotki LadyinBlack :) #BackToSchool3: Bożeee, mój Bożeee, czemuś mnie opuścił?

    Pozdrawiam cieplutko
    Wieczny śpioch
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Jeśli chodzi o pozytywne rzeczy to dla mnie najlepszy jest sport. Wystarczy że poćwiczę trochę lub potańczę do ulubionej muzyki i jestem szczęśliwa :)

    Pozdrawiam serdecznie ♡
    Pod Marzeniami - Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog, już wiem, że bede wpadac tu częsciej!
    zapraszam do mnie, za każdą obserwację sie odwdzięczam :D
    mania-wecandoit.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia. Ja jestem smutasem przez 12 miesięcy, 24 godziny na dobę i chyba nic tego nie zmieni, niestety.

    hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post, miło się czyta :)
    śliczne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, ale cudowne zdjęcia! Widać, że fotograf się spisał. :)
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post i cudne zdjęcia <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia!!!
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już skończyłam szkołę, jest mi z tego powodu bardzo
    smutno, tęsknie za przyjaciółmi, nauczycielami i nawet sprawdzianami :)
    Muzyka chyba na każdego wpływa bardzo pozytywnie :)
    piękne zdjęcia, bardzo inspirujące <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jej! jaki cudowny pomysł na zdjęcia! super!!!!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł na zdjęcia uwielbiam takie klimaty :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoła jest fajna, nawet jak na nią narzekamy. Uświadomiłam to sobie po skończeniu liceum.
    Świetne zdjęcia! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post u mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥