8/28/2015

the best time

Hej! Dzisiejszy post jest raczej nieprzemyślany, ponieważ nie mogłam zdecydować się o czym napisać :) Zastanawiałam się jakie tematy poruszyć i mam kilka pomysłów, ale wolę zostawić je na później, na rok szkolny kiedy będzie ciężko połączyć bloga i naukę.. Ale mam nadzieję, że mi się to uda.
Ostatnio na większości blogów spotykam się z postami, w których ludzie piszą jak minęły im wakacje. Pomyślałam, że również chcę podsumować swoje wakacje, a co lepsze, może kiedyś wrócić do tej notki i je sobie przypomnieć.

Mogę śmiało powiedzieć, że w te wakacje działo się bardzo dużo, prawie cały czas byłam poza domem :) Myślę, że intensywność wyjazdów, spotkań, wydarzeń sprawiła, że te wakacje były najlepszymi w moim życiu! Nie to wcale nie jest tak, że każde z roku na rok są najlepszymi..
Ale to chyba dobrze, przynajmniej mam, co wspominać, z czego się śmiać :)
Cieszę się, że spędzam je w gronie przyjaciół, nowych ludzi. Wszystkie te osoby powodują to, że wakacje są niezapomniane!

Mój pierwszy wyjazd trwał trzy tygodnie, odbył się w lipcu. Mianowicie pojechałam na mój trzeci obóz harcerski w okolice Chojnic :) Przez cały ten czas mieszkaliśmy w namiotach wojskowych, tzw. "beczkach", myliśmy się w jeziorze, sami wszystko gotowaliśmy, budowaliśmy, odbyło się wiele podchodzeń, alarmów nocnych oraz co najważniejsze ognisk oraz apeli. Gdybym miała wszystko krótko opisać myślę, że nie byłabym w stanie, ponieważ tyle się działo :) Raz śmialiśmy się przez całe dnie, a raz płakaliśmy przy pożegnaniu dziewczyn przechodzących do innej drużyny. Ale podsumowując cały wyjazd, był cudowny! Poznałam masę nowych osób, z którymi mam świetny kontakt, przeżyłam wydarzenia, których mogę już nigdy nie zaznać! I myślę, że tutaj powinien nastąpić koniec mojego rozpisywania się o ZHP, bo myślę, że dla większości to nie jest to o czym chcą czytać przez cały post :) 
Po powrocie z obozu miałam kilka dni na przepranie ubrań, ponieważ następnie jechałam do mojej przyjaciółki, którą poznałam przez Internet :) Jechałam pociągiem do Krakowa na tydzień, a później Ona do mnie również na tydzień. Te dwa tygodnie były niesamowite! Działo się mnóstwo rzeczy. Spałyśmy pod namiotem, który przeciekał, a to dlatego, że chciałyśmy oglądać Perseidy, ale oczywiście musiało padać :) Obie byłyśmy parę razy nad jeziorem, co spowodowało, że obie się spaliłyśmy.. Zrobiłyśmy dosyć duże zakupy, wybrałyśmy się nawet do secondhandu :) Byłyśmy w kinie. A to tylko kawałek z naszych wspólnych historii :) Ale co najważniejsze nareszcie się spotkałyśmy. Znamy się już ponad cztery lata i po raz pierwszy widziałyśmy się dwa lata temu, więc sam fakt, że udało nam się spotkać jest dla mnie świetny! Mamy ze sobą miliony zdjęć, normalne, głupie, "poważne". Każde z nich coś upamiętnia. Mam nadzieję, że spotkamy się ponownie jak najszybciej!
Gdy nasze spotkanie się skończyło, pojechałam do cioci. Gdy wróciłam zostało mi półtora tygodnia do rozpoczęcia szkoły.. Ten czas postanowiłam spędzić ze znajomymi. Byłam również na małych zakupach oraz w kinie. Teraz spotykamy się praktycznie codziennie i rozmawiamy o wszystkim! Mamy w planach jechać jeszcze na koncert Ewy Farnej oraz na festiwal kolorów! 
Kończąc ten post chcę podkreślić, że najważniejsze jest aby dużo się działo i wakacje będą wtedy piękne!

A jak Wy będziecie wspominać swoje wakacje?

bluzka - secondhand
spodnie - h&m
torba - h&m
buty - h&m

fotograf: instagram - @olvxm
instagram - @zjxya snapchat - xxnospokoxx 

41 komentarzy:

  1. Ja będę wspominać je bardzo dobrze <3 świetne zdjęcia!
    http://milka-miilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę je aktywnie wspominać :D
    śliczne zdjęcia :3
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com[klik♥]

    OdpowiedzUsuń
  3. You have such a nice blog! Keep up a good work! <3

    Maybe you want to follow each other?
    Let me know on my blog & I'll follow back right away.
    x
    http://www.spaventaremoda.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, ładne zdjęcia, będę wspominać wakacje :))
    http://xcazzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spędziłaś wakacje! :3
    Śliczna torba!


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Tegoroczne wakacje mogę wspominać jako w pełni udane i uważam, że wykorzystałam ten czas wolny najlepiej jak się dało! :D
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka z sh!
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe miejsce na zdjęcia- podoba mi się :)
    Świetnie spędziłaś wakacje, ja niestety w większości siedziałam w domu, ale chociaż porządnie wypoczęłam :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia śliczne! :)
    Jeju, ja te wakacje uważam za jedne z najlepszych. Mimo iż w ogóle prawie nie odpoczęłam bo ciągle mnie w domu nie było :")

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. moje wakacje były średnie, takie 6/10 :D
    mogłabym liczyć na wejście w linki (najnowszy post), u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że spędziłas aktywnie wakacje
    Ja uważam za całkiem udane - byłam na 3 wyjazdach, dbalam o bloga.
    Ładne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :) Obserwuję
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tegoroczne wakacje będę wspominać źle:) Ładne zdjęcia:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Ja niestety nie miałam udanych wakacji :3

    Zapraszam na rozdanie :) Do wygrania zakładka do książki i arbuzowa pomadka z nivea
    ROZDANIE!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje wakacje nie były najciekawsze, więc...
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli ty wakacje tak jak ja :) Wszytsko w biegu, 100% wykorzystanego czasu :)) Teraz trzeba myśleć o książkach :(

    Zapraszam do mnie na mały poradnikKłaki, świecznik i kalorie czyli poradnik: Jak przetrwać zajazd rodzinny?!

    Pozdrawiam cieplutko

    Niepokonana przez nudę
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, fajnie spędziłaś te wakacje!
    Ciągle cos robiłas, ale to dobrze bo masz co wspominać.
    Ja byłam 2 dni na Mazurach oraz na festiwalu kolorów.
    Ale oprócz tego jeździłam rowerem do pobliskich miast i tam spędzałam dzień z koleżanką.
    No i do tego codzienne, nawet te krótsze wyjścia ze znajomymi :)
    Też jestem zadowolona z tych wakacji :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, fajnie spędziłaś wakacje :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ;) I miłe wspomnienia z wakacji na cały rok :) To dobrze ;D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To fajnie, że byłaś na takim obozie i to jeszcze na 3 tygodnie! To bardzo długo, ale pewnie i tak szybko ci zleciało :) Sama byłam na podobnym obozie, ale trwał tylko 10 dni. Świetnie, że poznałaś przyjaciółkę i później u siebie nocowałyście, na pewno było super ^^ Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    Artistically Immediately - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne zdjęcia i torba:)
    Ja te wakacje będę miło wspominać, w końcu są to najlepsze 2 miesiące w roku:D

    zapraszam klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia:) Może wspólna obserwacja? http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia:) Może wspólna obserwacja? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiadomo, że kiedy dużo się dzieje, to jest o wspominać. Ja na pewno zapamiętam wczorajszą imprezę! ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, moim zdaniem te wakacje były najlepsze :*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie że spędziłas dorbze wakacje :)

    Nowy post ! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji bo jestem na studiach! Udanego powrotu do szkoły :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie spędziłaś wakacje! Ja niestety ''siedziałam'' w domu...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś prześliczna :) Bardzo lubię taką urodę jak Ty masz, zazdroszczę :)

    Zapraszam na mój blog http://littlejewel97.blogspot.com/ :)
    Może Cię coś na nim zainteresuje. Dopiero zaczynam :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia! Te na kolorowej ścianie najbardziej mi się podobają:) + moje wakacje były strasznie nudne ! Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. prześlicznie wyglądasz :)
    świetne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę obozu harcerskiego, musiało być naprawdę genialnie!
    Fajnie, że spędziłaś czas ze swoją internetową przyjaciółką ;)
    Śliczne zdjęcia :)
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietne zdjęcia i ciekawy post! Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/
    Czy mogłabys poklikac w linki w poście poniżej? Byłabym baaardzo wdzięczna :) Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, że Twoje wakacje były udane :)
    I świetne miejsce to na zdjęciach! :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny design i zdjęcia! Obserwuję ♥

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Super fotki, ciekawy post :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cieszę sie, ze udały Ci sie wakacje! Fajny post ;) Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Jeśli to tylko nie problem:) Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam mieszane uczucia dot. minionych wakacji. Z jednej strony było swietnie, z drugiej strony były tęz przykre momenty.
    :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia. Zwyczajna, ale śliczna kreacja

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥