8/31/2015

supplies haul | back to school

Hej! Na początek kilka spraw dotyczących bloga :) Jak widać znowu zmieniłam wygląd, ze względu na to, że poprzednio zachciało mi się szperać w HTLM i później niby wgrałam stary szablon, ale pozostałe kody się usunęły i tworzyłam coś od nowa, ale muszę przyznać jak na ten moment jest bardzo zadowolona :)
W ostatnim poście wspominałam o tym, że chce skończyć moje wakacje koncertem Ewy Farnej oraz festiwalem kolorów. I udało mi się to! Koncert Ewy - miazga! Jest to mój trzeci koncert idolki, więc Ewa tylko umocniła mnie w stwierdzeniu, że ma niesamowity głos! Co do festiwalu kolorów, również było świetni :) Wspaniali ludzie, taniec, przytulanie i mega zabawa!
A teraz przejdźmy do głównej części notki :)

Zacznę od plecaka. Jest klasyczny, cały czarny, jedyne co to wyszytą ma nazwę Reebok. Jest on duży, ma trzy przegródki, z czego dwie są duże. Przez poprzednie 2 lata miałam mały plecak i bardzo mi to przeszkadzało, więc w tym roku priorytetem była wielkość. I z góry przepraszam za jokość zdjęcia, ale materiał i światło ze sobą dzisiaj nie współgrały..
plecak - sport direct / 99 zł
Następnie mamy piórnik. Cały czarny, coś w styl "zamka". I tak można rozpiąć go całego :) Piórnik jest dosyć mały, ale mieszczę w nim to co potrzebuję. Mam tam jakieś kleje, nożyczki, długopisy, ołówki i przyrządy geometryczne. Z ważniejszych dla mnie rzeczy są tam karteczki samoprzylepne - nimi zaznaczam wszystkie sprawdziany, kartkówki, zadania domowe. Następnie mam tam również cienkopisy. Nie potrafię nie mieć podkreślonego tematu/nowego punktu w notatce. Mam wrażenie, że gdy w mojej notatce jest coś podkreślone na kolorowo, jest ona bardziej czytelna.
piórnik - tiger / 10 zł
Następnie mam ogrom zeszytów. Wszystkie są w kratkę, tak możemy pisać na j.polskim w zeszycie w kratkę :) Duży zeszyt mam do matematyki, po prostu łatwiej mi się w nim pisze działania, rysuje itd.
Ostatnia ważną rzeczą dla mnie jest kalendarz. Zaczęłam go używać jakoś na początku tego roku. Jest to ogromne ulatwienie. Mogę zapisać tam wszystkie sprawdziany, zadania i kartkówki oraz spotkania ze znajomymi :) Cieszę się, że zaczęłam prowadzić kalendarz, dzięki temu jestem bardziej zorganizowane i rzadko kiedy o czym zapomnę :)
I to tak naprawdę tyle :) Myślę, że może pojawić się haul ubraniowy z tej serii, ale to raczej dopiero w połowi września :) Przepraszam, że post dodaję tak późno, ale blogger ma chyba jakieś problemy z dodawaniem zdjęć..

Do zobaczenia!

35 komentarzy:

  1. Świetny ten plecak ,oczarował mnie <3

    Powodzenia w pierwszych dniach nauki ;)

    Mój blog --> www.polayourstyleyourway.blogspot.com
    FolloW? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeszyty są piękne!

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  3. Plecak jest super. Nie wiem jak ci się to udaje, ale cały blog jest w takim samym tonie i strasznie mi się to podoba! Obserwuję:)) (nie, to nie jest spam xd)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post już obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy do szkoły. To wspaniałe, że spełniłaś swoje marzenie. Mi też się udało. W te wakacje spotkałam Tini Stoessel i także umocniło mnie to w tym, że marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze kupuję kalendarzyk.. i zawsze na końcu roku jest pusty. Po prostu go nie używam. ;p
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. So nice items and post :)
    I will follow your blog, follow me back ?

    *XoXo
    - www.helenaprimeira.blogspot.pt
    - https://www.youtube.com/watch?v=u8FHHl3dT3g
    - https://www.facebook.com/PrimeiraPanos?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  8. ten wyglad jest bardzo ladny :)
    ja wole torby niz plecaki :)
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zeszyty, a zdjęcia takie.. klimatyczne :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piórnik, widziałam go już w sklepie :3
    I genialny wygląd bloga!

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny plecak! :)
    Genialny blog! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Łądne przypory;) widze wszystko dopasowane kolorystycznie xd podobają i się pastelowe zeszyty ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny plecak :) Super post ^^
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Huhuhu czarny łączy ludzi :) Masz śliczne zeszyty, szczególnie ten ostatni przypadł mi do gustu! A ten piórnik, Boże miłość od pierwszego wejrzenia!

    Zapraszam do mnie na na ostanie chwyty wakacji :)My nie damy rady?! My?!

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem jakąś mega fanką Ewy ale ja uwielbiam niestety nie bylam jeszcze na koncercie :(
    Serdecznie zapraszam ! ---> Blog Estery

    OdpowiedzUsuń
  17. Plecak jest super :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jeżeli też to zrobisz <3

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia i zeszyty! + Też byłam na koncercie Ewy, ale już dawno! :)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za komentarz u mnie, to wielka motywacja!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wygląda teraz blog :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny plecak!
    Czekam na haul ubraniowy :))
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zeszyty i plecak są cudowne!

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Dodaje się do obserwatorów i liczę na to samo. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zeszyty są śliczne. Jeden z nich jest podobny do mojego ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny plecak, strasznie mi sie spodobał ;)

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zeszyty, i super piórnik. Gdzie go kupiłaś, bo mi też by się przydał taki zwykły czarny
    pozdr. :)
    mój blog! kilk!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy :)
    zazdroszczę koncertu!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kiedys byłas na koncercie Ewy :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super plecak, czekam na haul.
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyszedl ci ten szablon! fajne zeszyciki.
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. super! u mnie również podobny post :)

    Dziękuje za komentarz! Każdy kolejny komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego tygodnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥