8/23/2015

cosmetics must have | back to school

Hej! Jak na razie idzie mi świetnie, ponieważ dodaję drugiego posta! To znaczy, że przynajmniej nie skończy się na jednym :)) Jak na razie mam wiele pomysłów na posty oraz na nowy wygląd.
Ale przechodząc do sedna sprawy, chcę pokazać Wam jakie kosmetyki muszą być koniecznie u mnie w kosmetyczce. Będą to lekkie produkty, myślę,że nikt z nas nie chce nakładać masy tapety na twarz do szkoły. O właśnie, do szkoły. Przy okazji połączę to z dosyć popularną serią "back to school".
Myślę, że nie będzie to jedyny post z tej serii, powinny być jeszcze co najmniej dwa :)
Na początek zacznijmy od kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Rano używam do tego matującego żelu do mycia z firmy Under20. Płyn świetne oczyszcza oraz matuje, na czym bardzo mi zależało przy zakupie. Jest bardzo wydajny, jedno opakowanie starcza mi na ok. 3 miesiące. Żel nie jest drogi, wydaje mi się, że kosztuje ok. 13 zł. Na zdjęciu powyżej widać, że tak naprawdę kosmetyku już prawie nie ma.
Natomiast wieczorem używam silnie nawilżającego żelu z AA. Dodatkowo usuwa on makijaż, więc jest to idealne wyjście dla osób, które średnio lubią zabawę z mleczkiem/tonikiem do demakijażu. Żel ten używam stosunkowo krótko, bo ledwie tydzień. Jakiegoś świetnego nawilżenia nie zauważyłam, ale plusem jest zdecydowanie to, że dobrze zmywa makijaż. Małym minusem jak dla mnie jest jego konsystencja. Jest zbyt lejąca. Denerwuje mnie to, że często zakrętka od tuby jest od niego brudna.
Mój makijaż zaczynam od kremu BB z Eveline. Jest on do jasnej karnacji, ale pomimo to nadal jest ciemny i obawiam się, że w zimę nie będę mogła go używać. Nie zostawia efektu maski, więc jest idealny do szkoły. Bardzo dobrze wyrównuje koloryt skóry, utrzymuje się długo oraz jest bardzo ekonomiczny - kosztuje 9 zł, a starcza na bardzo długi czas!
Następnie utrwalam wszystko pudrem z firmy Rimmel - Stay Matte. Puder dobrze się utrzymuje oraz świetnie wszystko utrwala. Kosztuje on 25 zł, ale jest warty swojej ceny :)
Na końcu używam tuszu do rzęs z firmy Lovely - Plump Up. Jest to maskara podkręcająca. Jej silikonowa szczoteczka idealnie tuszuje rzęsy oraz je unosi. Rzadko kiedy trafiam na grudki. Jej cena to ok. 10 zł.

Myślę, że to na tyle w sprawie kosmetyków. Do zobaczenia!

instagram - @zjxya snapchat - xxnospokoxx

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki z under20, zawsze swietnie sie sprawdzaja ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, prosze o klikniecie w link w najnowszym poscie, odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam kosmetyki z under twety :)
    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam takich kosmetycznych must have :)

    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog! Dziękuję za miły komentarz na moim Blogu! :) Czy mogłabys w wolnej chwili poklikać w linki w tym poście,który Ci teraz załączę? Dziękuję! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam też tą maskarę. Jest tania i bardzo fajna! :)
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Under20, to jedna z lepszych firm, jakie istnieją. Bardzo lubię ich kosmetyki. :)
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. under20 <3! najlepsza firma jaka moze byc <3 swietny post

    http://saramarria.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam under20, to najlepsza firma dla młodzieży:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też używam under20 :D
    http://everythinggnothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd bloga od razu przyciąga uwagę. Sama go robiłaś? Podoba mi się jasna kolorystyka i fajne wzory. Także używam Under Twenty, ale co tam robi kaktus?! :)

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam tusz. Najlepszy jaki do tej pory używałam :-)
    obserwujemy ? Pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super post! też używam z rimmela stay mate ;)
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskara jest super, tez uzywałam :)


    http://kaamap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  14. obs za obs ? zaczne :) http://saramarria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post!
    Też używam żelu under20 i jestem z niego bardzo zadowolona ;)
    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny pomysl na make up ;p
    http://patiod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry post, ciekawi ulubiency:*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥