8/21/2015

basic

Witam, Was wszystkich! Dzisiejszy dzień jest dla mnie czymś dziwnym i jednocześnie wyjątkowym. Po raz pierwszy od dawien dawna, pomyślałam, że fajnie byłoby zacząć pisać bloga, ale zupełnie od nowa. Wszystkie stare posty zniknęły :) Chcę wrócić jako zupełnie inna osoba, mam nadzieję, że to mi wyjdzie. Czasem przypominam sobie, ze kilka lat temu, jeszcze na moim starym blogu potrafiłam dodawać posty po 4 razy w tygodniu.. A teraz odzywam się do Was, pewnie po ok. roku. Ale chcę to zmienić! Mam już kilka pomysłów na nowe posty.
Chcę, żeby pojawiały się one kilka razy w tygodniu, np. 3 razy.

Co do stylizacji, to tym razem postawiłam na totalnie podstawowe rzeczy. Mam na sobie zwykły szary t-shirt oraz ciemne, podwinięte jeansy. Do tego mam całe czarne trampki na platformie oraz bawełnianą torbę :)
bluzka - reserved
jeansy - big star
buty - h&m
torba - h&m

fotograf: instagram - @olvxm
instagram - @zjxya snapchat - xxnospokoxx 

16 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja ♥♥ Masz świetną figurę i włosy ;)
    NOWY POST NA MARTHA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja :D
    Cieszę się, że zaczynasz pisać od nowa bloga. Nie mogę sie doczekać nowych postów :D

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie proste outfity. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  4. ooo powodzenia :)
    takie proste stylizacje są najlepsze :)

    http://dailx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zaczynasz pisać bloga od nowa.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    With love, Nastya Deutsch ❤
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prostota jest najlepsza! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, super torba :) pozdrawiam :**

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kiedyś usunelam wszystkie posty i zaczelam od nowa :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia, na pewno się uda :) (ja też zaczełam od nowa jakiś czas temu)
    masz bardzo ładny i oryginalny wygląd bloga :)
    również obserwuje :)
    http://milka-miilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Ci za miły komentarz pod ostatnim postem na moim Blogu! To na prawde motywuję mnie do dalszego pisania na Blogu! Byłabym baaardzo wdzięczna gdybyś zaobserwowała mój Blog jesli Ci się spodobał! Dla Ciebie zajmie to chwilkę ale dla mnie to znak do dalszej pracy ! Dziękuję Ci jeszcze raz! ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niby zwyczajnie a stylizacja ma coś w sobie :)
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Życzę powodzenia w nowym początku :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do obserwowania
    nowaksisters.blogspot.com <== KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz. Też ostatnio zaczęłam prowadzić bloga od nowa. Życzę Ci powodzenia.
    Wpadniesz?
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! ♥